Rejse fra Hamburg - hvilke selskaber
Fra : Laskedyret

Dato : 17-04-07 12:01

Hejse

Vi er to som overvejer at rejse på ferie fra Hamburg, da de
eftersigende skulle være markant billigere end at rejse fra København.
Er der nogen som kender nogle gode tyske websites hvor man kan søge på
rejser med flyafgang fra hamburg?

Det er steder som Mexico, Bali, Sydøstasien, Cuba, vi er ude efter

Fra : Anette

Dato : 17-04-07 14:22

"Laskedyret" <laskedyret@hotmail.com> skrev

[...]

-----

Vær opmærksom på at det ikke er alle "net" bureauer, der vil tage imod
udenlandske kort/ overførsler.

www.travel-overland.de har vi brugt meget - altid fået fornem betjening når
vi lige har skullet rette forbindelser m.m.

www.opodo.de

www.lastminute.de

Anette

Fra : Sten Schou

Dato : 17-04-07 15:56

"Anette" <asin@notthisway.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> rejser med flyafgang fra hamburg?
>
> Det er steder som Mexico, Bali, Sydøstasien, Cuba, vi er ude efter

Du kan også prøve www.momondo.com Derudover, så skal vi til USA til sommer,
slutningen af juli. Vi skal til Minneapolis, og de bedste billetter var alle
fra København. Med Icelandair til Minneapolis, alternativt med Austrian
eller SwissAir til Chicago. Hamburg kunne slet ikke være med.

Hilsen Sten

Fra : Finn Andersen

Dato : 18-04-07 07:13

HEJ

Prøv at kigge på : www.ferien.de
Vi fandt vores rejse på deres hjemmeside som dækker flere rejsebureauer
Vi kunne ikke på alle hjemmesider læs : Neckermann bestille online , men i
Flensburg
ved Citti-Park ligger et rejsebureau www.rcfl.de hvor man er dansktalende og
kan bestille sin rejse
nemt og smertefrit
og til billige penge

god rejse
Finn

Fra : michellelauritzen@ho~

Dato : 18-04-07 20:55

On 17 Apr., 13:01, Laskedyret <laskedy...@hotmail.com> wrote:

Jeg bestilte flybillet på KLMs tyske hjemmeside, da jeg skulle fra
Hamburg til Hong Kong - det virker fint med VISA.

Fra : Pro

Dato : 20-04-07 09:17

Lastminute.de

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 20:12

Hej, Prøv at skrive aidu.de. Derigennem har vi lige booket ferierejse til
Punta Cana i Den Dominikanske Republik alt incl. for 2 personer afrejse fra
Hamburg d. 1.10

Venlig hilsen
Marit

Fra : Pro