Fotoudstyr i håndbagage
Fra : rt

Dato : 16-04-07 09:32

Hej

Nogen der har erfaring med at have en foto-skulder-taske
med som håndbagage i et Sterling fly?

Normalt må man vel have et stk. håndbagage på max.
15 kg. Vil det så sige at jeg ikke kan have både en rygsæk
og min fototaske med ombord?

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Holst

Dato : 16-04-07 10:52

rt wrote:

> [...]
>
> Normalt må man vel have et stk. håndbagage på max.
> 15 kg. Vil det så sige at jeg ikke kan have både en rygsæk

Sterlings regler siger ét styk håndbagage, så ja, du kan ikke have både
fototaske og rygsæk med.

Men disse regler er vist meget almindelige, og jeg har endnu aldrig
oplevet, at jeg ikke både kunne have min fototaske (som er af mindre
størrelse) og min rygsæk med i håndbagagen. Men derfor kan det jo godt
være, at jeg lige pludselig en dag bliver konfronteret med ikke at måtte
medbringe det.

Men hvad med at ring til Sterling og spørg dem? Det er dem, der kan give
dig det bedste svar.

Fra : rt

Dato : 16-04-07 12:14

> [...]
> medbringe det.
>
> Men hvad med at ring til Sterling og spørg dem? Det er dem, der kan give

Tak for dit svar.
Jeg prøvede lige at ringe til Sterling, og efter et mindre kaos af
telefonmenuer
fandt jeg endelig ud af at komme igennem til et levende menneske.
Jeg spurgte om jeg måtte have både en taske OG min fototaske med som
håndbagage, og det måtte jeg godt, bare jeg ikke overskred de 10 kg.
Jeg forklarede at jeg spurgte fordi der på deres regler står ET stk.
håndbagage,
hvortil hun svarede: "Jamen det må du godt!" Slut.

Sjovt de skrivet et og siger noget andet...

Men men...det løser da mit problem.

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Niels

Dato : 16-04-07 17:57

> hvortil hun svarede: "Jamen det må du godt!" Slut.
>
> Sjovt de skrivet et og siger noget andet...
>
> Men men...det løser da mit problem.

Jeg havde selv computertaske og fototaske med som håndbagage med
Sterling (i går) - ingen problemer.
Og lidt OT: kunne ikke få biletter til Alhambra, men kompencerede med
en lækker frokost ;.)

Niels

Fra : rt

Dato : 17-04-07 07:08

Jeg havde selv computertaske og fototaske med som håndbagage med
Sterling (i går) - ingen problemer.
Og lidt OT: kunne ikke få biletter til Alhambra, men kompencerede med
en lækker frokost ;.)

Ok, tak for info... og det var surt med Alhambra, men måske chancen
kommer igen. Kompensationen er fuldt berettiget

--
De bedste hilsener

/rt