Fælleskørsel Aalborg
Fra : Niels

Dato : 23-04-07 21:39

Så er det igen blevet tid til at vi skal ud at køre fælleskørsel, vi har
lavet fælleskørslen om til tirsdag, så hvis du har lyst til at køre med så
mød op på Tove Ditlevsens Vej 36a, huset mellem de to blokke, vi starter kl.
1900 og afslutter samme sted med en kop kaffe og en bette bolle til, husk
alle er velkomne uanset hvilket mc mærke man kører på
Mlv.
Niels Thomsen

Fra : Martin

Dato : 24-04-07 12:19

On 23 Apr., 22:38, "Niels" <nthom...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> 1900 og afslutter samme sted med en kop kaffe og en bette bolle til, husk
> alle er velkomne uanset hvilket mc mærke man kører på

Hven er "vi" ? lyder da ellers meget hyggeligt

Fra : Jan A Jensen

Dato : 25-04-07 10:05

"Martin" <swamp2k@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mlv.
> Niels Thomsen

Hven er "vi" ? lyder da ellers meget hyggeligt

"Vi" er bare nogle almindelige mennesker som har interessen i at køre på
motorcykel
vi kører ordentlig.. dvs. ikke ræs.
sidste gang jeg var med var der flg. suzuki gsx750, honda cbr1000,
european1100, honda 650, honda cx600, Suzuki intruder. ( det var dem jeg
kunne huske)
når vi kører fra tove ditlevsensvej er det folk som bare har lyst til at
køre sammen med andre.. nogle komme fra andre klubben og andre er ikke med i
nogen klub.

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk