4 ugers ventetid på service.. SUK!
Fra : kapsel@gmail.com

Dato : 23-04-07 12:08

Hej,

Jeg har tidligere spurgt herinde, omkring ujævn motorgang på en GS500F
fra 2004. Jeg har optaget lyden og lagt den online som en MP3 fil,
tjek evt. her: http://riaa.dk/crap/lort.mp3

For mig lyder det som om at den kun kører på en cylinder. I weekenden
havde jeg tændrørene ude (for første gang i mit liv skruer jeg i den
slags), og de så ikke specielt sodet ud. Jeg kunne se at det ene
tændrørs metal-sjover som stikker ud foran elektroden, var lidt
nærmere end den anden (den sad lidt skævt ifht elektroden) - så den
rettede jeg ud, og gjorde dem lidt rent med en metalfil (jeg havde
ingen metalbørste). Det hjalp dog ingenting, den kører stadig ujævnt
og kun på en cylinder.

I dag vil jeg se om jeg kan få tømt karburatoren som nogle andre
forslog, og evt. bestille nogle nye tændrør hjem i løbet af ugen,
sammen med noget Pronto (fugtfortrænger) som jeg vil forsøge at smøre
på kablerne til tændrørene.

Jeg ringede til 4 forskellige værksteder i dag, for at høre hvornår de
havde tid til at kigge på den - 4 UGER!!! Ville være meget ked af at
undvære den i 4 uger, det tager jo sikkert ikke ret lang tid at fikse
hvis man ved hvad man laver - er der evt. nogle af jer herinde der er
fikse på fingrene i fritiden og bor i Kbh. området?

mvh.,

Kasper

Fra : Moller

Dato : 23-04-07 15:56

kapsel@gmail.com wrote:
> [...]
> hvis man ved hvad man laver - er der evt. nogle af jer herinde der er
> fikse på fingrene i fritiden og bor i Kbh. området?

4 uger betyder ikke den skal stå 4 uger hos dem, men at de først har
tid til den om 4 uger, og derved først skal ha den der... det kan ik tage
mere end nogen timer at fikse, så 4 uger kan du tulle rundt, og så mangle
den 1-2 døgns tid alt efter timing i aflevering og hentning ;) og så er du
kørende igen.

VH
Moller

Fra : kapsel@gmail.com

Dato : 23-04-07 16:05

> [...]
> den 1-2 døgns tid alt efter timing i aflevering og hentning ;) og så er du

Hej,

Nej, men jeg er lidt bange for at køre på den så længe den kun kører
på et cylinder.

Jeg har lige været forbi Enghave Motor og købe nogle nye tændrør til
den - nu prøver jeg at udskifte dem i løbet af i aften, og se om det
gør nogen forskel - jeg krydser fingre!

/Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 16:56

On 23 Apr 2007 04:08:11 -0700, kapsel@gmail.com wrote:

> - er der evt. nogle af jer herinde der er
> fikse på fingrene i fritiden og bor i Kbh. området?

Er Du da fuldkommen tovli', sidst en foreslog den slags forehavende blev
han haglet ned om sort arbejde. :-|

Men træk den herover til Himmerland, her har vi forlængst afskaffet moms og
skat.

Seriøst, før at Du forsøger at starte med de nye tændrør, så tøm
svømmerhusene for gammelt indhold. Der er jo ingen grund til at drukne de
nye tændrør i vand.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Bongo

Dato : 23-04-07 21:21

> Men træk den herover til Himmerland, her har vi forlængst afskaffet moms
> og
> skat.

ROFL Og I har alle en trailer.

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 21:41

On Mon, 23 Apr 2007 22:20:30 +0200, Bongo wrote:

> ROFL Og I har alle en trailer.

én ??????

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-04-07 11:38

Orla Pedersen wrote:

> én ??????

paahængsvugn.

--
vh
Torben - der godt ved at joken gik på antallet

Fra : Armand

Dato : 24-04-07 18:22

> paahængsvugn.

Njarh :-/
Som min daværende premierløjtnant udtrykte det: "trailer mig hér og trailer
mig dér, kan de for pokker ikke forstå at reglementet siger på'nings-vugn?!"

--
Armand.
(med egen på'nings-vugn)