Billedquizz uge 17
Fra : Armand

Dato : 22-04-07 19:30

På siden: http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1529 har jeg vanen tro lagt
quizz-billedet for uge 16.
Med opgaven er jeg vendt tilbage til billed-udsnit, denne gang dog af et
almindeligt kendt logo.
Opgaven er at navngive det firma hvis logo der ses en smule af!

Husk: Det er hensigten at jeg skal tilsendes svaret og at det derfor er
ulogisk at debattere om løsningen såvel her i strengen/gruppen som på
ovennævnte site!

God gættelyst.

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 01-05-07 08:22

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> almindeligt kendt logo.
> Opgaven er at navngive det firma hvis logo der ses en smule af!

Jeg ser først nu at der sneg sig en skrive fejl ind, men subj. siger jo uge
17 så det forstyrrer åbenbart ikke billedet at der i teksten står "uge 16".
Der er ihvertfald ingen der har komenteret det.

Der kom 9 svar ind på denneher og alle havde rette svar: SHOEI.
Både Disc Dennis og Orla var iblandt disse hvorved Dennis og Orla stadig
ligger og afventer at Disc skal dumme sig så de kan komme op på siden af
ham!

Som skrevet andetsteds, er quizzen for uge 18 droppet!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 13:11

> [...]
>
> Både Disc Dennis og Orla var iblandt disse hvorved Dennis og Orla stadig
> ligger og afventer at Disc skal dumme sig så de kan komme op på siden af

De kan roligt blive ved, jeg har gjort det en gang, så det sker sikkert igen

--

Venlig hilsen
Flemming Disc