kapsel@gmail.com skrev:
> On Apr 21, 4:30 pm, Arne Lorenzen <a...@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>
> wrote:
>>
>> Først og fremmest den klassiske bør prøves:
>> Tøm karburator - "bundkarrene" for snask og kondens.
>> (Slange på studsen og åbne, ned i benzinfast gennemsigtig beholder
>> for inspektion af væsken).
>>
>> En søgning på
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel
>> med begreberne tømme karburator vil give dig mange hits
>>
>> --
>> Mvdlh - Arne Lorenzen /
http://dfmc.dk/?id=183
>
> Hej,
>
> Tak for svaret - men jeg er typen der nærmest aldrig har haft en
> skruetrækker i hånden, så jeg ved ikke lige om jeg har mod på at
> begynde at skrue på cyklen. Jeg var bare interesseret i at høre om der
> var nogle bud på hvad det kunne være, og fx hvor dyr en fornøjelse det
> kunne risikere at blive for mig.
Arne har jo lige givet dig et rigitig godt bud på problemet - nemlig vand i
karburatorerne/svømmerhusene.
Har du kørt på reservetank fornyligt og derved tappet fra bunden af tanken
(vand) ?
Find en kammerat der kan holde på en skruetrækker og få så tømt de
svømmerhuse
Fyld en stor sjat karburatorsprit i benzintanken for at få "bundet" vandet i
bunden af tanken til benzinen
--
Hilsen Steen
GL500 SilverWing '84
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor, men Intet om
MC)