Hjælp til suzuki...
Fra : buller4

Dato : 21-04-07 08:32

Hej.
har købt en godt adskildt gsx750rw fra 94 og vil nok få brug for en
værksteds manual på dyret MEN jeg kan ikke rigtig finde nogen ihvertfald
ikke fra haynes der dækker denne model der jo er vandkølet...så hvis nogen
kender nogen der har en liggende eller ved hvor den kan skaffes vil det
hjælpe mega......

Motoren på cyklen har ikke været startet i 2 år nogen der ved eller har
erfaring med om det er godt til en motor at stå så længe.....??

Det var alt for denne gang, men der kommer nok meget mere når jeg skal ha
samlet cyklen...

PÅ FORHÅND TAK

Fra : Max Andersen

Dato : 21-04-07 08:55

buller4 wrote:
> [...]
> kender nogen der har en liggende eller ved hvor den kan skaffes vil det

På bibliotekets hjemmeside kan du bestille bogen til låns overalt i
landet mener jeg.

http://bibliotek.dk/vis.php?target%5B%5D=dfa&field1=lse&term1=Haynes%20service%20%22and%22%20repair%20manual%20series

Max

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-04-07 15:28

Eller osse kan du selv hente den på diverse fildeler sider..
Fx Emule
Søg på DFMC Suzuki 750.
Der kunne måske være gevinst

MvH Eg