dba
Fra : mni

Dato : 20-04-07 12:51

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 20-04-07 15:40

mni wrote:
> Hej er der nogen der kan gi numret på denne
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=49432874
> mvh
> MNI

Klippet fra DBA:

Telefon 27 12 80 47
E-mail elskerminehomies@hotmail.com
By Jyllinge |Sjælland - Vest
Vis på kort

Fra : TheMonster

Dato : 20-04-07 16:54

On Fri, 20 Apr 2007 16:39:57 +0200, Jan Selchau-Hansen wrote:

Det var ikke pænt gjort at post ham på usenet. Nu kan enhver tumpe finde
ham på google.

Fra : KV

Dato : 20-04-07 17:46

> Det var ikke pænt gjort at post ham på usenet. Nu kan enhver tumpe finde
> ham på google.

Det er oppe hvér evige eneste gang én eller anden gnier spørger om det -
enten poster man de rigtige oplysninger, for at være flink, eller også
poster man en fake... som ikke alle kan gennemskue før man prøver nummeret
og så køre debatten igen igen.
Hvis vi nu alle helt lod være med at svare på sådanne indlæg, så ville det
ikke give unødig støj, udover fra fjolset som postede indlægget om "ååhhh...
vil I ikke nok være søde at give mig de oplysninger jeg er for nærig til at
købe"

Fra : 2

Dato : 20-04-07 21:02

On Fri, 20 Apr 2007 18:46:23 +0200, "KV" <nospam@REMOVE.gmail.com>
wrote:

> [...]
>vil I ikke nok være søde at give mig de oplysninger jeg er for nærig til at

DBA sælger og genindrykker jo gamle annoncer, som er solgt måneder
før, og DBA fås ikke i hele landet længere.

Så brug istedet www.guloggratis.dk

Fra : KV

Dato : 20-04-07 21:37

> DBA sælger og genindrykker jo gamle annoncer, som er solgt måneder
> før, og DBA fås ikke i hele landet længere.

Det kan også købes via nettet.

Fra : 2

Dato : 22-04-07 20:04

On Fri, 20 Apr 2007 22:36:52 +0200, "KV" <nospam@REMOVE.gmail.com>
wrote:

>Det kan også købes via nettet.

tak det har jeg prøvet en gang, og en gang for meget 30 kr for én
annonce, som var solgt 2 måneder i forvejen!

www.guloggratis.dk må være et godt alternativ ihvertfald til dobbelt
annoncering!

Fra : TheMonster

Dato : 21-04-07 00:00

On Fri, 20 Apr 2007 18:46:23 +0200, KV wrote:

> [...]
> enten poster man de rigtige oplysninger, for at være flink, eller også
> poster man en fake... som ikke alle kan gennemskue før man prøver nummeret

Man kan jo bare poste kontaktoplysningerne på en måde så de ikke kan
indekseres af google eller sende dem pr email til vedkommendet.
Jeg har prøvet at nogen postede mit hemmelige telefonnummer sammen med
adressen på usenet så alle kunne finde mig i google selvom jeg havde
hemmeligt nummer. Siden da har jeg fået nyt nummer og er flyttet, men det
er ikke rart at det stadig står der.

Hvis folk vidste hvad google havde gang i, så ville de blive bange. Google
er mere effektiv end stasi, KGB og Echelon tilsammen

Fra : bigOne

Dato : 20-04-07 17:46

"TheMonster" <nospam@spam.kil> skrev i en meddelelse
> On Fri, 20 Apr 2007 16:39:57 +0200, Jan Selchau-Hansen wrote:
>
> Det var ikke pænt gjort at post ham på usenet. Nu kan enhver tumpe finde
> ham på google.

Og ??

det er da bare at se i DBA !

Fra : Armand

Dato : 20-04-07 22:05

"bigOne" <solvang@paradisFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "TheMonster" <nospam@spam.kil> skrev i en meddelelse

> Og ??
> det er da bare at se i DBA !
Jup!
Det er DBA der er fordækte, ikke sælger.

--
Armand.

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 20-04-07 18:27

TheMonster wrote:
> On Fri, 20 Apr 2007 16:39:57 +0200, Jan Selchau-Hansen wrote:
>
> Det var ikke pænt gjort at post ham på usenet. Nu kan enhver tumpe
> finde ham på google.

Ja tænk hvis den skakkel fik solgt sin knallert ....Hvor synd for ham ..
Eller måske nærmere synd for køberen ... Who cares ...