Limfjorden rundt ?
Fra : Henning Nielsen

Dato : 18-04-07 08:12

Hej. Jeg læste, i efteråret, en tråd her på ng om en tur limfjorden rundt.

http://groups.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/browse_thread/thread/128a62e697173e56/2edc03d372d4c11a?q=limfjorden+rundt&lnk=ol&#

Det lød jo til at blive en god tur, så jeg vile bare lige høre om den blev
til noget ?.

mvh
Henning

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-04-07 08:44

Henning Nielsen skrev:
> [...]
>
> Det lød jo til at blive en god tur, så jeg vile bare lige høre om den blev

Jooo
Turen er egentligt planlagt, som tur, men der har været nogen (intern)
diskussion om en endelig dato.

Den oprindelige dato holder givet ikke -, men lad os få nogle ædrueligt
bud (jeg har ikke min kalende ved hånden lige nu) så må vi da lige få
den tur på plads

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Perminator

Dato : 18-04-07 20:42

Hej!
> [...]
> Den oprindelige dato holder givet ikke -, men lad os få nogle ædrueligt
> bud (jeg har ikke min kalende ved hånden lige nu) så må vi da lige få den

Jeg er nok glad for at datoen ikke holdt, da der kom en 50 års fødselsdag
hos en nybagt Triumph Bonneville-ejer i vejen, samt en sent planlagt tur til
kursus i Stockholm med fly søndag eftermiddag.
Nyt forslag til endelig dato ventes i spænding. Vi gårda heldigvis mod
tider, hvor teltet bliver mere aktuelt

--

"Perminator"
Per Misser

Fra : Armand

Dato : 18-04-07 22:49

Fra: ""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk>
Emne: Re: Limfjorden rundt ?
Dato: 18. april 2007 09:44

> [...]
>
> Den oprindelige dato holder givet ikke -, men lad os få nogle ædrueligt
> bud (jeg har ikke min kalende ved hånden lige nu) så må vi da lige få den

Det er min erfaring at man IKKE kan gøre alle tilfredse og at det ikke
bliver lettere at skulle skønne hvis kalender der skal arrangeres efter :-|
Det enkleste vil være at sætte en dato i god tid (og dét er allerede ved at
løbe ud) og derefter lade det være op til den enkelte at møde op!

--
Armand.
(Interesseret, men også klemt af talrige aftaler i forårets (ikke mindst

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-04-07 07:30

Armand wrote:

> [...]
> Det enkleste vil være at sætte en dato i god tid (og dét er allerede ved at
> løbe ud) og derefter lade det være op til den enkelte at møde op!

Enig - jeg har enkelte weekender i Juli og August ledige - det er vist
det hele.

--
vh
Torben