Højt kåbeglas til BMW K100RT
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 17-04-07 18:56

Hej NG
Jeg kører på en gl. BMW K100 RT fra 86. Jeg er 192 cm høj - og jeg
døjer fælt m. turbolens fra kåbeglasset. Jeg købte i vinter et nyt
org. glas m. den lille vindafviser øverst på glasset (den manglede på
den gamle). Det hjalp ikke en dyt!
SÅ - kære NG - kender i en løsning - evt. glas fra en
"uorg.leverandør"??
Gode råd modtages.

Hilsen
Jørn

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-04-07 21:26

"Jørn N. Andersen (slet QL05A)" <jna@QL05Ac.dk> wrote in message
> [...]
> den gamle). Det hjalp ikke en dyt!
> SÅ - kære NG - kender i en løsning - evt. glas fra en

Hej Jørn.

Andre her i gruppen har haft gode erfaringer med det højeste kåbeglas fra
http://www.parabellum.com/ - hvem det er, kan jeg dog ikke huske, det kan
være at nogle af de andre kan huske det.
Gå ind på hjemmesiden og klik på "All Windshield Systems" lidt nede i menuen
til venstre, så kan du finde et kåbeglas til K100RT'eren.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - nøh...ikke endnu. Det skal nok komme...

Fra : Jansen

Dato : 17-04-07 22:43

Jørn N. Andersen (slet QL05A) wrote:
> [...]
> den gamle). Det hjalp ikke en dyt!
> SÅ - kære NG - kender i en løsning - evt. glas fra en

Hej Jørn

Prøv at se under tilbud her : http://www.xpedit.dk/ de har en høj skærm
(mener den er 62 cm) som jeg har gode erfaringer med, men jeg ved jo ikke om
vi har samme kåbetype, det har nok også betydning , hvordan der siddes på
cyklen.

--
Hilsen
Ole Jansen