"Niels Kallehauge" <Fuck@all_spam.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.8bb07d74087a5265.66904@allspam.dk...
> Følgende er skrevet af OZ3BTO:
> > Ja har fået fingre i en "etz 150" ? syntes jeg at kunne ane der står
på
> > siden (Har ikke fået papierne på den endnu)
> > Simpelt mekanik må man sige men den vil sku ikke starte.
> > Nu er der så en kammerat der mindes noget om at sådan en skal have
strøm på
> > batt for at kunne starte Er det en and eller er den god nok ?
> >
> >
> > Erik
>
> Som skrevet andetsteds i tråden, er der en stilling på
> tændingskontakten, der tillader at man løber den igang uden strøm på
> batteriet.
> Det er dog kun lykkedes en enkelt gang for mig
> Gider normalt ikke prøve mere.
> Hvis den er med elektronisk tænding er der en god chance for at den er
> defekt
.
> I så tilfælde, køb en ny eller byg om til platiner.
> Hvis sådan en MZ er korrekt justeret, kører den til helvede og tilbage
> igen.
> Som alle andre totaktere er det eneste den ikke kan lide at gå med
> knebent gasspjæld på motorvejen.
> Eneste rigtige svaghed ved MZ er ledningsnettet der ofte trænger til en
> kærlig hånd, men på en ETZ SKAL tingene kunne fungere til fuld
> tilfredshed.
> Mvh
> Niels
> Ikke noget med at ligge i læ af lastbiler eller busser
>
>
Der er liv i svinet uden strøm på batt
Det med at ligge i lå er jeg ikke tilhænger af og såen en fætter her render
vel max 130 hvilket jo er dansk motorvejs hastighed .. Så den skal da bare
gå for fuld hane
Erik