Lille Advarsel
Fra : André S Hansen

Dato : 16-04-07 16:51

Har købt en masse ting på louis.de, først ville pakkemanden åbenbart tro, at
det var en fejl at der stod 2 momentnøgler på bestillingsseddel, så de
sendte kun en, måtte skrive at de skulle sende nummer 2, ok, nu fik jeg
første pakke, og i stedet for taske til 24,95, lå der sku knæbeskytter til
12,95, selv om de har bonget mig for 24,95

Kostede 74 kr at sende lortet retur, og nu bonger de mig også for 2 gange
fragt mere, en til momentnøgle og en til taske

Tror sku jeg vil tænke mig om, det nu kan betale sig med alt det bøvl, eller
skal jeg bare skifte navn til mister lucky

Skider snart i en pose

Mvh
André S Hansen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-04-07 17:35

> [...]
> også for 2
> gange fragt mere, en til momentnøgle og en til taske

Altsammen skal Louis da betale da det er deres fejl. Jeg synes da også at
det virker som om at de generelt er meget villige til at betale for sådan
nogle ting. Jeg har aldrig selv haft brug for det, men har da flere gange
hørt folk fortælle at Louis har betalt returportoen, eller endda nogle gange
ladet folk beholde den fejlleverede vare u.b.

> Tror sku jeg vil tænke mig om, det nu kan betale sig med alt det
> bøvl, eller skal jeg bare skifte navn til mister lucky

Du har vist været temmeligt uheldig denne gang, men prøv at skrive en mail
til dem og forklar det du har skrevet herinde og se om de ikke kommer på
bedre tanker..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : André S Hansen

Dato : 16-04-07 17:50

> [...]
> hørt folk fortælle at Louis har betalt returportoen, eller endda nogle
> gange ladet folk beholde den fejlleverede vare u.b.

Må se hvad der dukker op, har sendt mail, fik mail tilbage, at de ville give
mig penge igen for taske, men med mit held, for jeg kun de 12,95 som
knæbeskytter koster , og at jeg skulle betale for fragt igen, hvis jeg
vil have taske

Må tage det som en oplevelse

Nyt navn
Mister lucky

Ps. de tager røven på os, ventilbrikker kostede 130 kr sidste gang for en
ombytter, fik en der var godt brugt, og helt blå af varme, sidste gang ude
ved lokal mc pusher, har lige modtaget en pakke med blandet, helt nye
ventilbrikker til 26 kr stykke fra USA

Fra : Armand

Dato : 16-04-07 21:56

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> ...........Jeg har aldrig selv haft brug for det, men har da flere gange
> hørt folk fortælle at Louis har betalt returportoen, eller endda nogle
> gange ladet folk beholde den fejlleverede vare u.b.

I hver forsendelse ligger en forudbetalt retur-"kuvert" til nødvendig brug -
Men den gælder kun indenrigs i .de!

--
Armand.

Fra : tp

Dato : 16-04-07 17:54

> ... en masse louis
> Tror sku jeg vil tænke mig om, det nu kan betale sig med alt det bøvl,
> eller skal jeg bare skifte navn til mister lucky

Du har været uheldig. Min erfaring (gennem mere end 10år) er, at louis er
hammerprofessionelle. Har aldrig haft bøvl. Når noget går galt finder vi
løsning lynhurtigt, og indtil videre har de altid lavet tvivlen komme mig
til gode.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-04-07 19:11

"Skider snart i en pose"

Har heller ikke meget positivt at sige om Louis. Hein Gericke har efter min
mening en klart bedre service. Ring til butikken i Flensborg og spørg efter
Karla. Hun taler dansk og sender ofte fragtfrit.

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 17-04-07 00:38

"André S Hansen" <bobbleboyfjerndette@webspeed.dk> skrev
> Skider snart i en pose

Den er du nok nødt til at sende uden afsenderadresse
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hekto

Dato : 17-04-07 10:33

On Mon, 16 Apr 2007 18:54:02 +0200, tp wrote:

> [...]
> løsning lynhurtigt, og indtil videre har de altid lavet tvivlen komme mig

Har heller aldrig haft problemer. De er flinke til at maile hvis der er
noget de er i tvivl om.

--
/Hekto

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-04-07 16:57

Hekto skrev den 17 apr 2007 i

> Har heller aldrig haft problemer. De er flinke til at maile hvis der er
> noget de er i tvivl om.

Ej heller her - og ingen bøvl med returvarer / penge der.

Fra : André S Hansen

Dato : 17-04-07 12:11

Tror sku jeg vil tænke mig om, det nu kan betale sig med alt det bøvl, eller
skal jeg bare skifte navn til mister lucky

Update

Fik anden momentnøgle i dag, og den kom uden fragt.

kan være mit held vender, mangler kun taske nu, skal nok vende tilbage med
mere info.

André S Hansen

Fra : André S Hansen

Dato : 27-04-07 16:09

"André S Hansen" <bobbleboyfjerndette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fik anden momentnøgle i dag, og den kom uden fragt.
>
> kan være mit held vender, mangler kun taske nu, skal nok vende tilbage med

Den 27.04.07
Så dukkede taske op, og der er taget fragt, den første taske de sendte, blev
åbenbart væk, så de sendte en mere

Trivler på jeg gider det pis en gang til

Mister lucky