Lås din MC forsvarligt.. Hmmm
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-07 15:38

Hejsa,

Tube'd lidt rundt og fandt det her
Det her er skræmmende!
http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck

især

http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck

Tror jeg skal hænge min MC op under spærene i huset hver dag :-/

Mvh
Peter
CBR1100xx

Fra : Rene Joergensen

Dato : 16-04-07 17:08

Peter Wiede <U> wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck
> især
> http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck

De to links er de samme.

Men ja, det er skræmmende så nemt det er med en MF boltsaks.

--
-René

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-07 18:54

"Peter Wiede" <U ask me> skrev i en meddelelse
> Hejsa,

> [...]
Hovs.. Erstattes af
http://www.youtube.com/watch?v=-zy8sEj8etU

Fra : Luffe

Dato : 16-04-07 22:10

"Peter Wiede" <U ask me> skrev i en meddelelse

> "Peter Wiede" <U ask me> skrev i en meddelelse

> Hovs.. Erstattes af
> http://www.youtube.com/watch?v=-zy8sEj8etU

Så gør det jo knap så meget at man ikke kan huske , hvor nøglen er.... :)

Luffe
Honda CX500 & CX650E

Fra : OZ3BTO

Dato : 16-04-07 22:35

> [...]
>
> især
>
> http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck
>
> Tror jeg skal hænge min MC op under spærene i huset hver dag :-/

Det er når man ser sådanne klip at man er glad for at have både hund og
have ... Sover trygt velvidende at ingen kan komme ind i haven uden at
blive opdaget af hunden.

Har en enkelt gang været ude i haven en nat og hjælpe en meget forskræmt
16årig ned fra et træ ;)

Erik

Fra : Anders Christensen

Dato : 17-04-07 10:38

OZ3BTO skrev:
> [...]
> blive opdaget af hunden.
>
> Har en enkelt gang været ude i haven en nat og hjælpe en meget forskræmt

Havde det været min have med en knægt i træet havde han fået lov at
sidde der til næste formiddag når det lige passede at gå ud til hunden

Jeg er ganske overbevist om at en nat i et træ med en glubsk schæfer
siddende nedenfor kan have en præventiv effekt.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Anders Majland

Dato : 17-04-07 07:09

> [...]
>
> Jeg er ganske overbevist om at en nat i et træ med en glubsk schæfer
> siddende nedenfor kan have en præventiv effekt.

Den behøver da ikke være "glubsk" - bare trænet til at formålet. Knægten i
træet kan jo ikke vide om den kun giver hals eller er trænet til at stoppe
folk...

Men det går nok lidt udover nattesøvnnen for en selv og eventuelle naboer
hvis den skal passe på knægten hele natten....

Btw Erik var det avisbudet der var skræmt op i træet ?

/A

Fra : Anders Christensen

Dato : 17-04-07 21:58

Anders Majland skrev:
> Den behøver da ikke være "glubsk" - bare trænet til at formålet. Knægten i
> træet kan jo ikke vide om den kun giver hals eller er trænet til at stoppe
> folk...

Det var også det jeg mente, en schæfer er en super dejlig familiehund
hvis den har den rette opdragelse og træning

--
Mvh Anders Christensen