Indkoeb af knallert/scooter
Fra : per_biker@hotmail.co~

Dato : 20-04-07 10:29

Hejsa NG.

Det er foerste gang jeg skriver i dette forum. Men jag har et
spoergsmaal.
Min Soen fylder 16 i marts 2008, og jeg vil gerne give ham en Scooter
i Julegave som saa kan vente paa at han faar kort og alder til at
koere den.

Da jeg bor i holland, hvor momsen er lavere, og han bor hos sin mor i
Danmark, er mit spoergsmaal foelgende.
Hvis jeg koeber Scooteren i Holland, skal der saa svares afgift.
Momsen er jo betalt iht EU reglerne.

Endelig hvilket maerke er HOT blandt de unge i Danmark, og hvad koster
saadan en kamel saa i Danmark, saa har jeg lidt priser at sammenligne
med.

Paa forhaand tak

Per Jakobsen

Fra : Brian

Dato : 20-04-07 14:44

<per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG.
> Endelig hvilket maerke er HOT blandt de unge i Danmark, og hvad koster
> saadan en kamel saa i Danmark, saa har jeg lidt priser at sammenligne
> med.

Kan du fortælle lidt mere om din søn. Er den høj, lav, tyk, tynd osv. - det
har noget at sige når man vælger scooter...

Fra : PerBiker

Dato : 21-04-07 07:43

On Apr 20, 3:44 pm, "Brian" <Suz...@cool.dk> wrote:

> Kan du fortælle lidt mere om din søn. Er den høj, lav, tyk, tynd osv. - det
> har noget at sige når man vælger scooter...

Hejsa

Han er 160cm, og tynd, Ja han er et typisk lang, 'ikke for hurtig',
pubertets knegt

Per

Fra : e-teori

Dato : 23-04-07 12:42

Den Fri, 20 Apr 2007 02:29:01 -0700. skrev per_biker:

> [...]
>
> Endelig hvilket maerke er HOT blandt de unge i Danmark, og hvad koster
> saadan en kamel saa i Danmark, saa har jeg lidt priser at sammenligne

En hollandsk broomfiets (knallert), kan ikke lovligt køres i Danmark, af
en fast bosiddende dansker. Hollandske broomfiets kører så hudt jeg
visker 40 Km/t, og skal have pedaler (sådan var det ihvertfald dengang
jeg var ung ;)). I alle tilfælde vil jeg nok checke op på om det er
lovligt for din søn at køre på en hollandsk scooter i Danmark, før du
investerer i gaven.

Mvh

E-teori