Højtryksspulin af sommerhus?
Fra : marberg

Dato : 22-04-07 10:47

Jeg og konen står over for at skulle male sommerhuset udvendigt når vejret
tillader det, det er sådan set ikke noget problem, men problemet er at der
rundt på huset og alle vegne sidder efterladenskaber fra edderkopper, og
andre smådyr der har brugt huset.
Nu har jeg lyst til at fjerne det hele med en højtryksrenser, men huset er
et træhus på ca. 80 kv. jeg ved ikke om det er en god ide, for vandet kan jo
trænge ind på steder hvor det ikke er så hensigtsmæssigt.

Har nogen prøvet det? Ellers er det jo bare en fejekost der skal til ik'

Hilsen Marberg

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-04-07 17:10

> [...]
> jo trænge ind på steder hvor det ikke er så hensigtsmæssigt.
>
> Har nogen prøvet det? Ellers er det jo bare en fejekost der skal til ik'

En stiv fejekost eller måske haveslangen - det skal så gøres nogle dage/uger
før malerarbejdet. Lige før malearbejdet kan du så blot feje.

Mvh Maria

Fra : marberg

Dato : 24-04-07 18:23

marberg

> En stiv fejekost eller måske haveslangen - det skal så gøres nogle
> dage/uger før malerarbejdet. Lige før malearbejdet kan du så blot feje.
>
> Mvh Maria

Tak for svaret, og en riskost er nok den bedste løsning.
Spuling er nok hurtigere men omkostningerne er ikke lige til at få øje på.