Brænde med svape fra Gørslev Træindustri
Fra : Regnar Ingversen

Dato : 16-04-07 19:41

Jeg vil gerne dele en dyr købt erfaring med køb af brænde fra Gørslev
Træindustri http://www.gorslev.dk/

En palle brikebrænde var fuld af svamp i den inderste stablen (noget man
først fandt ud af, når brændet blev taget ud af buret). Da jeg klagede kunne
jeg vælge at pakke al brændet tilbage i buret, så de kunne sælge det igen,
eller få 600 kr. i afslag. Men det blev til 300 kr. i afslag, fordi de 600
kr. var for køb af to bure! Ja, de er smålige.

Jeg valgte at sige nej tak; så forlegen er jeg altså ikke få at få pengene
tilbage. I stedet vil jeg fremover (og i mange år) købe tørret brænde hos
eksempelvis Q8.

Så køb ikke hos Gørslev Træindustri.

mvh
Regnar

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 16-04-07 20:18

Hej Regnar,

> I stedet vil jeg fremover (og i mange år) købe tørret brænde hos
> eksempelvis Q8.

Prøv hos Hvalsø savværk, de har ovntørrede bøgeklodser til en go' penge (køv
>10 m^3 og betal 200,- pr 1 m^3) (http://www.braende.dk/silobraende.htm)

Og nej jeg arbejder der ikke, ejer ikke stedet - kun et godt tilbud

/tue

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-07 21:39

www.wood2go.dk hvis du bor i nordjylland..

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 17-04-07 21:13

> www.wood2go.dk hvis du bor i nordjylland..

Gørslev tæt ved Køge???

/tue

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-07 09:16

"Nygaard (4330)" <fjerndette@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Gørslev tæt ved Køge???
>
> /tue

Ja, jeg troede de leverede til hele landet, men kan se det kun er sjælland
m.m