lille traktor med hus søges - findes den?
Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 16-04-07 15:45

Hej

Vi leder efter den perfekte lille traktor til haven. Den
skal være så stor at den har hus (vi har en del skrænter)
og kan trække en lille enfuret plov eller en lille harve.
Den skal dog primært bruges til småopgavet som at trække
lidt brænde rundt, slå græs etc. Så der skal også kunne
smides en plæneklipperting på.

Vi har kigget lidt på en Ferguson 135. Den er dog lige i
det største (og dyreste) af hvad vi havde tænkt. De gamle
grå fås for ingen penge men er uden hus :(

Det er vigtigt at den er meget driftsikker da jeg ikke er
den store mekaniker :D

Har I nogle forslag?

| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |
"Bruce Schneier knows the state of schroedinger's cat"

Fra : Sidse

Dato : 16-04-07 19:30

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig hilsen
>
> --
> | lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |

Tror du måske vil have held hos impodan, www.impodan.dk
Kender ikke noget til firmaet men kender en af deres forhandlere,
mh-traktor.dk

Henrik
www.ha-ts.dk