Køb af havetraktor
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 14-04-07 20:00

Hej.
Jeg skal have ny havetraktor.
Jeg har haft en Texas 12Hk.
Hvad ville i vælge en Texas eller en MTD.
Hvor køber man den billigst?
MVH
Niels Peter

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-04-07 21:12

On Sat, 14 Apr 2007 20:59:54 +0200, "Niels Peter Nielsen"
<npnfjerndette@tv.dk> wrote:

>Jeg skal have ny havetraktor.
>Jeg har haft en Texas 12Hk.
>Hvad ville i vælge en Texas eller en MTD.

Kender ikke texas, har selv en MTD. MTD i den billigere ende er ikek
noget som virker specietl som godt kram, men de fungerer fint og man kan
få en kraftig motor for ikke så mange penge.

>Hvor køber man den billigst?

Jeg købte hos Kaas Autoforum.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 14-04-07 21:47

Jeg kan anbefale MURRAY solide og komfortable

Fra : Morten

Dato : 15-04-07 02:08

Vi sparede ca 9000kr ved at handle i tyskland men det var før momsen steg

Mvh Morten

Fra : Leonard

Dato : 15-04-07 08:05

On Sat, 14 Apr 2007 20:59:54 +0200, Niels Peter Nielsen wrote:

> Hvad ville i vælge en Texas eller en MTD.

Et mærke den lokale maskinhandel anbefaler.
Så er der nemlig god chance for service og reservedele, når der bliver
brug for det.

--
Leonard
http://leonard.dk/