bred trælåge`?
Fra : tp

Dato : 14-04-07 18:44

Vi har et hegn af 75mm stolper på nedgravet betonbeslag. Herpå 2x 50x32mm
horizontale brædder og så 25x50mm brædder hele vejen hen. Altså et "white
picket fence" om man vil

Nu vil konen gerne have lukket vores indkørsel af så ungerne ikke kan rende
ud. Problemet er bare at den er 9m bred. Hvor bred kan man lave noget uden
at det knækker? kan man evt lave noget på skinner uden at det ser dumt ud,
eller... bud er velkomne

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 20:41

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rende ud. Problemet er bare at den er 9m bred. Hvor bred kan man lave
> noget uden at det knækker? kan man evt lave noget på skinner uden at det

Jeg har lidt svært ved at forestille mig indkørslen på 9m i bredden måske..
men hvad med at lave den smallere ved at fortsætte med eksisterende hegn et
stykke og så måske en flot dobbelt port i tilsvarende materiale.

På dette link er der måske lidt inspiration at hente i lidt a'la ranch agtig
klasse

http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://gatecrafters.webdirectbrands.com/CustomerPhotos/Steve

/HB

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 20:45
Fra : Carsten Keller

Dato : 16-04-07 12:44

"tp" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> rende ud. Problemet er bare at den er 9m bred. Hvor bred kan man lave
> noget uden at det knækker? kan man evt lave noget på skinner uden at det

Hvis der er belægning hele vejen kan du jo sætte et hjul på yderst. Men det
er godt nok noget af en låge, kunne den ikke deles i to?

Keller