Læhegn ?
Fra : preben nielsen

Dato : 14-04-07 08:52

Jeg skal bruge et slags fritstående "læhegn" til at stille på
terrassen for at skærme for let vind og nyegerrige blikke (mens
hækken er tynd).

Jeg havde forestillet mig, at et sådant hegn ville være let at
finde, men megen søgning på nettet har ikke givet resultat.

Hjælp !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-04-07 09:20

preben nielsen wrote:

> Jeg skal bruge et slags fritstående "læhegn" til at stille på
> terrassen for at skærme for let vind og nyegerrige blikke (mens
> hækken er tynd).

Silvan har nogle "mobile" stålfødder der fastholde hegnselementer, de er
lavet af noget fladjerne der er galvaniseret
Hvor godt der er ved jeg ikke. Jeg så det den anden dag jeg var derovre

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : B. Jensen

Dato : 14-04-07 15:44

skrev i en meddelelse news:4620884a$0$13989$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg havde forestillet mig, at et sådant hegn ville være let at finde, men
> megen søgning på nettet har ikke givet resultat.

Hvad med at købe 2 stk alm. flethegn eks 150x180 og sætte dem sammen med 3
bladhængsler på midten.

Når du skal bruge dem tager du dem frem og sætter dem op i en skrå vinkel
eks 60 grader, således at de kan stå uden at vælte, og når I er færdig
med at "hygge på terrassen", sætter du dem væk igen
Det har fungeret hjemme hos os et par år nu..

Birger

Fra : preben nielsen

Dato : 14-04-07 20:46

"B. Jensen" <bodegaardnospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og når I er færdig med at "hygge på terrassen", sætter du dem
> væk igen
> Det har fungeret hjemme hos os et par år nu..

Tjae, det bliver nok løsningen selvom jeg havde håbet på et
plug-and-play produkt, gerne i god finish.

Jeg må i Bauhaus....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Puk Tutein

Dato : 14-04-07 21:49

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg havde forestillet mig, at et sådant hegn ville være let at finde, men
> megen søgning på nettet har ikke givet resultat.

Hvad med sådan noget som det her :
http://www.plus.dk/dk/pdf/Katalog_2007_05.pdf
Kig ca. midt på siden. Der er sådan noget pileflet hegn, der kan foldes ud.
Lidt som en gammeldags skærm til at klæde om bagved.

Mange hilsner
Puk