Erfaringer med Decra tag
Fra : David piuhart

Dato : 12-04-07 05:49

Mit tag skal udskiftes og en potentiel leverandør har
anbefaler mig at lægge Decra Stratos sort.
Har nogen erfaringer med Decra tag?
så hører jeg meget gerne herom.

--
Mvh. David

Fra : BT

Dato : 12-04-07 16:40

"David piuhart" <David@vil_ikke_have.spam> skrev i en meddelelse
> Mit tag skal udskiftes og en potentiel leverandør har
> anbefaler mig at lægge Decra Stratos sort.
> [...]
Vi har decra på vores tag, hvilket vi har været utrolig glad for.
Specielt under orkanen, hvor alle vores naboer mistede mere eller mindre
dele af taget, hvor der intet skete med vores..

Så hvis jeg fik valgmuligheden mellem tagplader, tagsten eller decra, ville
jeg klart vælge decra

/Brian