Byggevejledning til port eller låge
Fra : Naboen til 114

Dato : 11-04-07 01:58

Jeg skal have lavet en ca. 3 meter bred og ca. 1,4 meter høj port til min
indkørsel samt en alm. havelåge. Nu har jeg ikke lige 7000 kr til en
færdiglavet låge, men det kan vel ikke være nogen videnskab selv at lave en
sådan låge i træ. Men hvor finder jeg en vejledning, da jeg ikke er nogen
ørn når vi snakker træ-arbejde?

Fra : Kaj

Dato : 11-04-07 10:52

"Naboen til 114" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en
> sådan låge i træ. Men hvor finder jeg en vejledning, da jeg ikke er nogen

Hej!
Prøv Gør Det Selv-bladet, det har haft flere artikler om det. F.eks.
nr.5/2001
www.goerdetselv.dk
Biblioteket har sikert bladet.

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : Naboen til 114

Dato : 12-04-07 22:51

> Hej!
> Prøv Gør Det Selv-bladet, det har haft flere artikler om det. F.eks.
> nr.5/2001

Den er hermed reserveret. Tak for "linket".

Fra : Carsten

Dato : 11-04-07 15:31

http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/dk-pdf/DKGDS052001_Havelaage.pdf

Carsten