Værktøjs batteri ?
Fra : Jorn

Dato : 08-04-07 01:42

Hej,,, Jeg har en Skil bore/skruemaskine, jeg er ret glad for, nu er dets
batteri efterhånden ved at være kaput, holder ladning meget kort og er
derved ubrugelig. Jeg har kigget hid & did efter et erstatnings batteri
(opladbart), nogen der har et el. flere links , måske bare en god ide´..

Jørn

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 08-04-07 06:27

Jorn tastede følgende:
> [...]
> ubrugelig. Jeg har kigget hid & did efter et erstatnings batteri (opladbart),
> nogen der har et el. flere links , måske bare en god ide´..

Ja, maskinerne er ofte billigere end batterier i løs vægt, så spar dig
selv en masse ærgelser, og begynd at finde den skruemaskine du vil
købe.
Kai

Fra : Ole Kristensen

Dato : 11-04-07 04:51

> [...]
> derved ubrugelig. Jeg har kigget hid & did efter et erstatnings batteri
> (opladbart), nogen der har et el. flere links , måske bare en god ide´..

Halløj

Du kan sikkert finde et som kan bruges her..

http://www.actec.dk/

Men som FL også nævner kan det nok ikke betale sig..
Find i stedet en ny maskine.. og husk at købe een med 2 Batt..

Ole

Fra : Det lille værksted

Dato : 12-04-07 06:08

Firmaet du nævner renoverer også gamle batterier, ved at de sætter nye
panasonic celler i.