Kenwood køkkenmaskine
Fra : Filip

Dato : 07-04-07 16:22

Mine forældre har en 20 år gammel Kenwood køkkenmaskine som ligner denne:
http://www.makingthemodernworld.org.uk/stories/the_rise_of_consumerism/02.ST.03/img/IM.0389_zp.jpg
som er gået lidt i stykker. Er der nogen af jer der har en liggende som vil
kunne tænke sig at komme af med en enkelt reservedel? Det drejer sig om
selve låsemekanismen som er et blankt stykke metal på 10cm som er blevet
slidt ned.

Filip

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-04-07 10:15

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer der har en liggende som vil kunne tænke sig at komme
> af med en enkelt reservedel?

Jeg har måske en hel maskine....
Send mig en mail.

Fra : @net

Dato : 09-04-07 18:39

> [...]
> vil kunne tænke sig at komme af med en enkelt reservedel? Det drejer sig
> om selve låsemekanismen som er et blankt stykke metal på 10cm som er

Jeg har selv fået reservedele til min Kenwood (som godt nok er en del nyere)
i en butik i Århus. Kan ikke huske hvad den hed, men hvis du er interesseret
kan jeg da forsøge at grave det frem... Jeg så en anden tilbød en helt ny
maskine, så inden jeg brænder de sidste hjerneceller af for at huske hvor
jeg har gemt kvitteringen, vil jeg lige være sikker

Mvh

Anette

Fra : Filip

Dato : 10-04-07 08:00

> [...]
> tilbød en helt ny maskine, så inden jeg brænder de sidste hjerneceller af
> for at huske hvor jeg har gemt kvitteringen, vil jeg lige være sikker

Jeg har ikke fået svar fra den anden som tilbød en maskine, så hvis du ikke
har noget imod det, vil jeg blive meget glad hvis du kunne finde ud af
hvilken butik det var, men prøv at undgå nedbrud i dine hjerneceller

Filip

Fra : @net

Dato : 11-04-07 19:08

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke har noget imod det, vil jeg blive meget glad hvis du kunne finde ud
> af hvilken butik det var, men prøv at undgå nedbrud i dine hjerneceller

Du er ikke glemt - jeg kan ikke finde kvitteringen, så jeg må lige et smut
ned i byen og se om jeg ikke kan huske hvor butikken lå. Så vender jeg
tilbage...

Mvh
Anette

Fra : Filip

Dato : 11-04-07 21:08

> Du er ikke glemt - jeg kan ikke finde kvitteringen, så jeg må lige et smut
> ned i byen og se om jeg ikke kan huske hvor butikken lå. Så vender jeg
> tilbage...

Tak for ulejligheden. Håber ikke det er til for meget besvær

Filip

Fra : @net

Dato : 11-04-07 19:34

http://www.scan-el.dk/page01.htm

Så røg de sidste celler, men jeg slap for at tage ind til byen. Håber
husbonden tilgiver mig - men det er vel ikke hjerneceller der tæller???

Mvh
Anette

PS: ...og pøj pøj med det!

Fra : Filip

Dato : 12-04-07 06:20

> Så røg de sidste celler, men jeg slap for at tage ind til byen. Håber
> husbonden tilgiver mig - men det er vel ikke hjerneceller der tæller???

> [...]

Tak for det. Jeg smutter ned og ser på det i morgen

Filip