Hvor findes billig komplet lukket brusekab~
Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 07-04-07 15:49

Hej,

jeg har søgt lidt på en komplet lukket brusekabine, som pumper vandet et ca.
1-2m væk til eksisterende afløb.

Det skal være 80x80.

De billigste jeg finder ligger i snit på 3-4.000 kr.

Hvor finder man billige brusekabiner ? Enten via nettet eller i
storkøbenhavn.

mvh
Jørgen Andersen

Fra : Henning

Dato : 08-04-07 14:51

On Sat, 7 Apr 2007 16:49:18 +0200, "Jorgen [DK/2200]"
<nyhedsgruppe_vaek@gmail - dot - com> wrote:

> [...]
>
>De billigste jeg finder ligger i snit på 3-4.000 kr.
>
>Hvor finder man billige brusekabiner ? Enten via nettet eller i

Komplet - er det incl. skydedør, el-pumpe og blandingsbatteri? Så er
3.000-4.000,- ikke galt. En skydedør alene koster 1.000,-, pumpen det
samme.