Flymo græstrimmer - Nyt batteri hvordan?
Fra : Kåre

Dato : 06-04-07 14:54

Hej

Jeg skal have skiftet batteri på min Flymo Multitrim (hedder den vist)
græstrimmer.
Der er et dæksel ind til batteriet, hvor der er to pile som indikerer at man
skal skubbe dækslet ned for at få det åbnet.
Det kan bare slet ikke lade sig gøre. Jeg har prøvet med vold, magt og en
skruetrækker at få dækslet løs, men det giver sig bare slet ikke.
Har prøvet at skrue hele maskien fra hinanden,men det føltes som om at jeg
skulle lade være, så jeg satte skruerne i igen.

Nogen der har prøvet at skifte batteri på sådan en?

pft
Kåre