Toolworld
Fra : Heidi

Dato : 04-04-07 21:23

Er der nogen der lige ved på stående fod, om man betaler separat for
fragten hvis man bestiller hos dem? Jeg kan ikke finde noget på deres
side, kun at de sender med Postdanmark - og hvis jeg forsøger at putte
noget i indkøbskurven, kommer der ikke noget frem med fragt.

--
Heidi

Fra : C. Caspersen

Dato : 04-04-07 21:59

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> side, kun at de sender med Postdanmark - og hvis jeg forsøger at putte
> noget i indkøbskurven, kommer der ikke noget frem med fragt.

Godt spørgsmål. Det hjælper ikke engang at skrive en email til dem, for den
gider de ikke at svare på, siger min erfaring.

Flot af en internet-baseret butik!

/Caspersen

Fra : Bino

Dato : 04-04-07 22:08

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

Da jeg handlede sidste år kom der fragt på separat .

Brian

Fra : Gamle

Dato : 04-04-07 22:12

C. Caspersen wrote:
> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
>
> Godt spørgsmål. Det hjælper ikke engang at skrive en email til dem,
> for den gider de ikke at svare på, siger min erfaring.
>
> Flot af en internet-baseret butik!

Brok brok.

Hvad med at gå ind under salg og levering.
Prøv at bestille f.eks. køleskab og gå til kassen. Fragten står opgivet.

Torben

Fra : Gamle

Dato : 04-04-07 22:21

C. Caspersen wrote:

> Godt spørgsmål. Det hjælper ikke engang at skrive en email til dem,
> for den gider de ikke at svare på, siger min erfaring.
>
> Flot af en internet-baseret butik!

Spændende at se om du kommer med en undskyldning, når du har set at alle
oplysninger står der. Ovenikøbet fortæller de, hvor mange kilo du kan købe
ekstra før fragtprisen stiger.

Torben

Fra : C. Caspersen

Dato : 05-04-07 06:58

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Spændende at se om du kommer med en undskyldning, når du har set at alle
> oplysninger står der. Ovenikøbet fortæller de, hvor mange kilo du kan købe
> ekstra før fragtprisen stiger.

Jeg er ligeglad med hvad fragten koster. Det var ikke pointen med mit
indlæg!

Skal jeg undskylde fordi de ikke gider at svare på email ?

Læs det du svarer på inden du farer i blækhuset.

/Caspersen

Fra : Gamle

Dato : 05-04-07 13:08

> [...]

Godt spørgsmål. Det hjælper ikke engang at skrive en email til dem, for den
gider de ikke at svare på, siger min erfaring.

Nåh det var en kompliment til Toolworld?
Men tænkte nok du ikke var mandfolk nok til en undskyldning.
Hvorfor røg du i blækhuset over Heidi's indlæg?
Og nej du behøver ikke svare.
Vi er vist alle klar over det var en bøf.

Torben

Fra : Max

Dato : 04-04-07 22:14

Hej Heidi

> side, kun at de sender med Postdanmark - og hvis jeg forsøger at putte
> noget i indkøbskurven, kommer der ikke noget frem med fragt.

Så er det fordi du gør noget forkert, indkøbskurven fortæller fint
hvad fragt der bliver lagt på. Og hvis du nu læste deres salgs og
leveringsbetingelser inden du handler, ja så ville du også have
fundet svaret. Det er et godt sted at starte når man vil handle
på internettet.

--
Mvh Max

Fra : Heidi

Dato : 05-04-07 06:42

Heidi wrote:
> [...]
> side, kun at de sender med Postdanmark - og hvis jeg forsøger at putte
> noget i indkøbskurven, kommer der ikke noget frem med fragt.

Hm nu er jeg forvirret - hvis jeg går ind på toolworld.dk i dag, så er
det slet ikke den samme side som jeg kiggede på i går (jeg kom ind på
den via en eller søgning jeg lavede på kompostkværn). Jeg var sikker på
siden hed Toolworld, men adressen var et eller andet sted omkring Århus,
og ikke Vallensbæk.
Og nu kan jeg ikke finde den side igen, som jeg kiggede på i går - men
kan godt se at betingelserne står på den "rigtige" Toolworld - så
beklager ulejligheden!

--
Heidi

Fra : Erling Jensen

Dato : 07-04-07 07:47

Hej Heidi

hvis du går ind i din browsers historik kan du se de adresser som du har
været på de foregående dage.

mvh
Erling