Nektarin på åben sydterrasse
Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 31-03-07 19:13

Jeg så vejrudsigten på TV2, hvor Michael Jarnvig viste et skema med
de sidste 12 måneders gennemsnitstemperaturer. Mange af månederne
har vist sig med noget højere gennemsnitstemperaturer, end hvad der
er normalt.

Marts måned har også vist sig fra den lune side. Og hvis det nu er
sådan, at vi i Dk. skal have noget lunere klima fremover, kan vi
lige så godt prøve at drage nytte af situationen.

Mit spørgsmål er så, om en åben sydterrasse dur til f.eks. en
nektarin? Eller måske noget andet eksotisk frugtbærende?

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 02:13

Svend Erik Bertelsen skrev:
> [...]
>
> Mit spørgsmål er så, om en åben sydterrasse dur til f.eks. en
> nektarin? Eller måske noget andet eksotisk frugtbærende?

Jeg fandt lige dette link, som måske kan være et svar på dit spørgsmål:
http://eksotiskefrugter.emu.dk/servlets/Frugter/nektarin.xml?emne=Blomstring

mvh.
Klaus Eriksen