Vandvarmer.
Fra : Bjarne K.

Dato : 28-03-07 10:56

Kan nogen hjælpe mig med min Metro 110 l vandvarmer.

Der er kun 2 "knapper" og alligevel er jeg lidt forvirret.

Der er en dreje knap (eller hvad sådan en nu hedder), som man vælger
temperaturen med, og så er der en rød trykknap der angiver om der skal
bruges elvarmelegme, eller om der varmes op med fyr (stoker).

Nu er det så bare, at drejeknappen foruden temperaturen tilsyneladende slår
elvarmeren til/fra, uanset hvordan den røde knap står, og bliktuden har sat
en kuglehane på røret fra stokeren (lige foran vandvarmeren, så jeg kan
afbryde tilførsel), så hvad sker der lige sådan maskemekaniske når jeg
trykker på den røde knappe ?

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-03-07 11:19

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message
> Kan nogen hjælpe mig med min Metro 110 l vandvarmer.

Jeg tror måske jeg selv har fundet svaret, fandt af omveje et link til
Metro"therm", hvor der var en brugervejledning.

Når den røde knap trykke ud, frakobles el-varmelegemet faktisk. Så den gule
lampe der stadig lyser betyder så bare noget andet.

Bjarne K.