Geringssav
Fra : Kaj

Dato : 28-03-07 09:56

Jeg kigger på gerinssave for tiden. Jeg udelukker de billigste og har set
(på nettet) to, som kan komme på tale. Det er henholdsvis Bosch og Gilroy,
som jeg har set hos Harald Nyborg.
http://www.harald-nyborg.dk/listwebgrp.asp?Usergrp=220230&n=20100

spørgsmålet er, om det kan betale sig at give ca. 1000 kr. mere for Bosch?
Erfaringer efterlyses. Jeg kan tilføje, at det er en betingelse, at saven er
forsynet med teleskopudtræk.

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : tp

Dato : 28-03-07 13:20

> [...]
> Erfaringer efterlyses. Jeg kan tilføje, at det er en betingelse, at saven

JA FOR FANDEN. 3000 mere også!!!
De billige er ubrugelige. Købte fejlagtigt sådan en for at "spare penge"
havde den 1 måned, så røg den ud og jeg købte en dewalt 707 (teleskop. set
til 2500 ny på tilbud, ellers typisk 1500 i den blå)

Boschen ser rigtig god ud også, og hvis du mærker på den, er den gedign.

problemet med de billige er at de giver sig, og dermed ikke saver lige
alligevel, og dermed er du lige vidt.

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 14:15

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Jeg ville også helt klart vælge Bosch frem for de billige - eller helt
klart, som TP skriver- DeWalten. Har selv sådan én og er meget tilfreds.

/HB

Fra : Ole Pedersen

Dato : 28-03-07 17:18

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Jeg ville også helt klart vælge Bosch frem for de billige - eller helt
> klart, som TP skriver- DeWalten. Har selv sådan én og er meget tilfreds.

Har en blå Bosch, der saver perfekt, d.v.s. i vinkel når det skal være i
vinkel, og den gør det hver gang
så ditto her

Ole

Fra : Kaj

Dato : 28-03-07 18:31

> Har en blå Bosch, der saver perfekt, d.v.s. i vinkel når det skal være i
> vinkel, og den gør det hver gang
> så ditto her
>
> Ole
Tak for svarene. Det er jo det sædvanlige. Kvalitet koster, men hvor er det
lækkert at bruge noget, som rigtig virker, så det ender nok med, at det
bliver Bosch.
Har forøvrigt også set en test i GDS-bladet, der var Bosch også i top. Den
var dog ikke med teleskop, men lignede den afbildede fra HN.

--
Venlig hilsen
Kaj