Defekt "Vandstop" på opvaskemaskine ?
Fra :    ab©

Dato : 26-03-07 14:40

Har nogen erfaring med disse sikkerheds-dimser, der sidder på vandtilførslen
på opvaskemaskiner ? Har de tendens til at gå i stykker og blokere for
vandet - eller mon der er større mulighed for, at manglende vandtilførsel
ligger et andet sted ?

Idéer modtages med kyshånd (men man får dejlige superfine hænder af at vaske
op med håndkraft

ab©

Fra : Bino

Dato : 26-03-07 16:22

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vandtilførsel ligger et andet sted ?
>
> Idéer modtages med kyshånd (men man får dejlige superfine hænder af at

Har du evt kikket om der sidder en si der hvor stoppet er skruet på
vandtilførelsen , og om den er lukket af kalk/rust

Bino

Fra :    ab©

Dato : 27-03-07 13:25

"Bino" <somplace@somcountry.eu> skrev i en meddelelse

> Har du evt kikket om der sidder en si der hvor stoppet er skruet på
> vandtilførelsen , og om den er lukket af kalk/rust

Tak for dit tip. Ups vi havde ellers renset trådristen i bunden, men da jeg
forsøgte mig med at hælde en skål vand ind i bunden og lade maskinen pumpe
ud, kunne jeg mærke kanten af et glasskår i bund-afløbet. Da jeg fjernede
det kører den igen

ab©