Tip til borplade
Fra : Søren

Dato : 22-03-07 09:09

Hey

Jeg får brug for nogle billige bordplader som man lige kan hive frem og
ligge på et par bukke - til fester og den slags.

Nogen der ved om der findes noget færdigt man kan købe til en billig
penge - eller nogen som har et tip til hvile type plader der er
velegnede til at lave bordpladerne af?

mvh Søren

Fra : Marianne

Dato : 22-03-07 10:11

> [...]
>
> Nogen der ved om der findes noget færdigt man kan købe til en billig
> penge - eller nogen som har et tip til hvile type plader der er velegnede

Jeg ville gå i Ikea. For år tilbage købte jeg 3 'sæt' bordplader + bukke, og
jeg har været glad for at have noget, der så pænt og ens ud og ikke bare det
evindelige sammenklampede, som jeg er vokset op med

Det fås sikkert også andre steder ...

mvh
Marianne

Fra : Jørn Vind

Dato : 22-03-07 22:56

Hej

Vi har lige været i XL og har købt en bordplade til sommerhuset. De er i
standardlængde - 4 meter ??? - og en sådan kan man få til 198 kroner. Det er
en ganske almindelig bordplade som man anvender til sit køkkenbord - 28 mm
tyk.

Der er selvfølgelig også altid spånplader, MDF eller lignende, som kan saves
op så de passer i "bordbredde". En spåplade savet på langs er meget
passende.

..... bare et forslag.

Vi selv har nogle gamle døre, som hives frem og lægges på bukke, når vi har
mange gæster.

Mvh

Jørn Vind

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Aksel

Dato : 23-03-07 17:16

> [...]
>
> Nogen der ved om der findes noget færdigt man kan købe til en billig
> penge - eller nogen som har et tip til hvile type plader der er velegnede

Har du tænkt på klapborde som disse:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1063&Grp=36&n=30100
De er meget mere stabile end plader og bukke.

Hilsen Aksel

Fra : haga

Dato : 24-03-07 19:44

> [...]
>
> Nogen der ved om der findes noget færdigt man kan købe til en billig
> penge - eller nogen som har et tip til hvile type plader der er velegnede

Hej Søren!

Du har dem allererde - og de fylder ikke så meget,
for de står på højkant lige nu.

Du løfter et antal døre af, tager det ene håndtag af,
og lægger dørerne på bukke..

Haga