Minifræser - noget værd?
Fra : fishline

Dato : 21-03-07 20:11

Hejsa,
Er der nogen herinde, der har erfaring med denne minifræser fra Texas?

http://www.texas.dk/texas/mini%20tex%20204%20x%20%204-takt/?partno=90256065100

Vi bor på Nordmors, hvor der er en meget fed og tung jord. Derfor ville det
være rart at høre erfaringer omkring motoren....om der er nok krudt i den??
Vi vil altid kun bruge den i den mindste arbejdsbredde, dels fordi vi kun
skal bruge den i stauder- og blomsterbede og dels fordi det skulle være det
mest skånsomme for motoren. Men Power Line ?? Har aldrig hørt om
producenten..........lyder som et el. andet Kina mærke........??
Håber på nogle input på den.
På forhånd mange tak.
Vh.
Michael L.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 21-03-07 20:56

Jeg har haft en i samme størrelse jeg anbefaler større model