Fundament til 30 kvm bebyggelse.
Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 21-03-07 09:12

Hej,

jeg forsøger at finde noget litteratur/beskrivelse af, hvordan man laver et
fundament til 30 kvm beboelse. (udestue+bad/toilet).

Jeg overvejer et punktfundament, og er selvfølgelig interesseret i at vide
mere omkring hvor mange "fundament" blokke jeg skal grave ned (4m * 7 m). Så
afstanden i mellem dem, dybden og andre gode tips.

Desuden ville tips til hvilke typer træ, der så skal laves en ramme af etc
også være kærkomment !

Mvh
Jørgen

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 21-03-07 09:25

hvad er det øvrige hus udført af
"Jorgen [DK/2200]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail - dot - com> skrev i en
meddelelse news:4600e8c3$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 21-03-07 09:45

> hvad er det øvrige hus udført af

Det øvrige hus samt det nye vil være af træ med betontegltag.

Det er et kolonihavehus, som består af 2 bygninger. Et oprindelig hovedhus
(25 kvm), som er hovedrenoveret samt en dårlig udbygget udestue med
bad/toilet i umiddelbar forlængelse. Udbygningen rives ned og udføres i
samme stil som hovedhuset.

mvh
jørgen