Montering af toilet
Fra : Mort1s1

Dato : 21-03-07 08:38

Vores toilet har efterhånden vippet i meget lang tid - det materiale, som er
brugt til opretning af toiletkummen er smuldret, men - hvad er det der
bruges til at rette op (fuge) med, det kan ikke være alm. cement?

Mvh
Mort1s1

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 21-03-07 09:23

lynbeton

Fra : mcloud

Dato : 21-03-07 11:58

Hej
Klods det op igen med et par træklemmer,eller bedst blyplade og skru det
fast igen og fug derefter med lynbeton som før sagt.
mvh
mcloud blikkenslager

Fra : Mort1s1

Dato : 22-03-07 21:37

"mcloud" <kim@kiras.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Klods det op igen med et par træklemmer,eller bedst blyplade og skru det
> fast igen og fug derefter med lynbeton som før sagt.

Er opklodsningen med blyplade eller trækiler, eller er det både og - jeg kan
ikke rigtig få øje på blypladen.

Mort1s1