Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CS3 problemer
Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-04-07 06:09

I adobe forums, har en del problemer med at installere
PS CS3 (windows) - nogle her med lignende historier ?
-max-

Fra : Bo Hellum

Dato : 24-04-07 06:38

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
>I adobe forums, har en del problemer med at installere
> PS CS3 (windows) - nogle her med lignende historier ?
> -max-

Jep, der sker absolut intet.

Bo

Fra : Kristian

Dato : 24-04-07 09:17

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
>I adobe forums, har en del problemer med at installere
> PS CS3 (windows) - nogle her med lignende historier ?
> -max-

Hmm det virker uden problemer her..

Kristian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-04-07 05:42

On 2007-04-24, Kristian <swan83@gmail.com> wrote:

> "-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hmm det virker uden problemer her..

Havde lidt bøvl på Macen da jeg bare slettede beta'en. Det var CS3 slet
ikke glad for. Adobe er begyndt at bruge noge old school stuff såsom
installers og uninstallers.

Fra : Kenneth

Dato : 24-04-07 21:29

Røg fluks på min HDD. Har du prøvet: regsvr32
c:\windows\system32\jscript.dll

Kenneth

Fra : Pico

Dato : 24-04-07 22:15

-max- wrote:
> I adobe forums, har en del problemer med at installere
> PS CS3 (windows) - nogle her med lignende historier ?
> -max-

Jeg har lige installeret det på en anden maskine i dag, ingen problemer
Foresten den engelske udgave.
--
MVH
Pico

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-04-07 07:35

"Pico"

> Jeg har lige installeret det på en anden maskine i dag, ingen problemer Foresten den
> [...]

Ok lader til det er Beta versionen der skaber de største
problemer, den skal fjernes helt.. Nogle musse problemer
kræver åbentbart nye drivere, selvom alt har fungeret i
CS2.. Det er måske ganske almindelige hickups i forb.
med nye versioner.. Ellers er i vel glade for de nye features
-max-

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-04-07 05:55

On 2007-04-25, -max- <max@bamarzone.dk> wrote:

> [...]
> CS2.. Det er måske ganske almindelige hickups i forb.
> med nye versioner.. Ellers er i vel glade for de nye features

jah, på MacOS er det vigtigt PS er blevet Intel native.
Til gegæld har man i CS3 smidt Imageready ud. Hvis man vil
lave animerede GIF'er, så skal man op i en dyrere version.