Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 350D og Vista
Fra : Kim S

Dato : 13-04-07 00:06

Nogen der har fundet drivere til import af billeder direkte
fra kameraet ?
Skal bruge til Vista 64bit....
Kan kun finde til 32bit hos Canon.
Mvh, Kim

Fra : Per

Dato : 13-04-07 21:58

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der har fundet drivere til import af billeder direkte
> fra kameraet ?
> Skal bruge til Vista 64bit....
> Kan kun finde til 32bit hos Canon.
> Mvh, Kim

Køb dog en kortlæser som alle andre ;P

Fra : Kim S

Dato : 14-04-07 11:33

"Per" <no@tak.dk> skrev i meddelelsen

> Køb dog en kortlæser som alle andre ;P
Jamen det er jo det jeg gør, og godt vil være fri for.....
Der er altid en potientiel risiko for bøjede ben i
connectoren, når kort pilles ud og sættes i....

Mvh, Kim

Fra : Asle Bjerva

Dato : 14-04-07 23:02

Kim S wrote:
> [...]
> Der er altid en potientiel risiko for bøjede ben i
> connectoren, når kort pilles ud og sættes i....

På CompacFlash er det da ben i leseren, i CF kortet er det hull...
--
AsleB;Oslo

Fra : Kim S

Dato : 14-04-07 23:22

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> På CompacFlash er det da ben i leseren, i CF kortet er det hull...

Ja... Og ben i kameraet... Og det er lidt øv at bøje dem en
dag man har for travlt...

Mvh, Kim

Fra : Jan Boegh

Dato : 15-04-07 11:48

Kim S skrev i 46215419$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk dette:

> Ja... Og ben i kameraet... Og det er lidt øv at bøje dem en
> dag man har for travlt...

Nu ved jeg ikke hvordan slot'et er udformet på et Canon, men på begge min
Nikon'er er det komplet umuligt at bøje nogle ben. Du kan ganske simpelt
ikke presse kortet ned uden at det sidder rigtigt. Jo, du kan selvfølgeligt
tage en skruetrækker og presse den ned i hullet på kameraet - men det er der
nok ikke ret mange der finder på. Og hullerne i kortet kræver det en del
talent at bøje .

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Kim S

Dato : 15-04-07 13:25

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i meddelelsen

> [...]
> kameraet - men det er der nok ikke ret mange der finder på. Og hullerne i
> kortet kræver det en del talent at bøje .

Jamen problemet er heller ikke større, end jeg bare kan
bruge kortlæseren. Det var blot nemmere, hvis det kunne
klares med et kabel.
Jeg er ikke på randen at et psykisk nedbrud over manglen på
en driver

Mvh, Kim

Fra : Jan Boegh

Dato : 15-04-07 15:33

Kim S skrev i 462219b0$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk dette:

> Jamen problemet er heller ikke større, end jeg bare kan
> bruge kortlæseren. Det var blot nemmere, hvis det kunne
> klares med et kabel.

Jamen, jeg er da helt enig. Min d70 er slave langsom til overførsel hvorfor
kortlæseren kommer i brug, hvorimod min d200 er hurtigere end nogen af de
kortlæsere, jeg har været i nærheden af, så her foretrækker jeg
kabelmetoden.

> Jeg er ikke på randen at et psykisk nedbrud over manglen på
> en driver

Arhhh - lad bare være!

Fra : Jesper Juul

Dato : 15-04-07 13:30

Kim S skrev:
> "Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> Ja... Og ben i kameraet... Og det er lidt øv at bøje dem en
> dag man har for travlt...
>
> Mvh, Kim

For travlt? Hvordan skulle du bøje benene fordi du har for travlt?

Jeg tror aldrig jeg har læst om nogen som har knækket eller bøjet benene
i et kamera.

Jesper
Lidt fotos:
http://www.pbase.com/jesper_juul

Fra : Andreas M.

Dato : 15-04-07 19:52

Jesper Juul wrote:
> Jeg tror aldrig jeg har læst om nogen som har knækket eller bøjet benene
> i et kamera.

Det troede jeg heller ikke før jeg så det. Men det kan godt lade sig
gøre, vi havde en 3-4 stykker om året, som lavede det trick, da jeg stod
i fotobutik. Hvordan det lykkedes for dem at sætte kortet skævt i, skal
jeg ikke kunne sige.

--
Andreas M.

Fra : Jesper Juul

Dato : 15-04-07 21:04

Andreas M. skrev:

> [...]
> gøre, vi havde en 3-4 stykker om året, som lavede det trick, da jeg stod
> i fotobutik. Hvordan det lykkedes for dem at sætte kortet skævt i, skal

Ok, tak for info, utroligt at det kan lade sig gøre medmindre CF kortet
har været ødelagt eller lign.