Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
program søges
Fra : Brother Tuck

Dato : 12-04-07 12:50

Jeg havde engang et lille program der var ret smart. Når jeg h-klikkede på
billede-filen i stifinderen viste den et mini billede af billedfilen. så
behøver man ikke at åbne filen helt.
Er der nogen der kender det program og ved hvad det hedder ?

Fra : Bo Hellum

Dato : 12-04-07 14:22

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så behøver man ikke at åbne filen helt.
> Er der nogen der kender det program og ved hvad det hedder ?

øhhh, hvis du kører XP så kan du vel bare vælge "vis" - "store ikoner" eller
"billedserie"

Bo

Fra : Brother Tuck

Dato : 12-04-07 15:42

korrekt, men der var samtidigt nogle oplysninger omkring størrelse, mm

Fra :    ab©

Dato : 12-04-07 16:50

> korrekt, men der var samtidigt nogle oplysninger omkring størrelse, mm

Det kan du med AcDsee Classic - http://www.acdsee.com/ og faktisk også i
Irfanview.

ab©

Fra : Henry Vest

Dato : 12-04-07 18:30

Brother Tuck wrote:

> [...]
> så behøver man ikke at åbne filen helt.
> Er der nogen der kender det program og ved hvad det hedder ?

I sidste nummer af Digital Foto er der omtale af et program der hedder
Microsoft Photo Info (MPI). Det lyder lidt som det du savner, men jeg er
dog ikke sikker på det er samme program. Ifølge artiklen skal man blot
holde musen over billedet når MPI er installeret, altså ikke højreklikke.

--
Henry Vest