Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fedtet glas
Fra : cr

Dato : 10-04-07 17:39

Hej

Et af mine objektiver har fået en fedtet hinde, at tørre det af med en
tør gazeklud, kan næsten sammenlignes med en fyr der bespiste en stor
flok med lidt småting, jo mere man forsøger at tørre af jo mere
leverpostej kommer der ud af det. Bortset fra at smide glasset i
opvaskmaskinen, hvad gør man så?

Mvh

cr

Fra : E.M.

Dato : 10-04-07 17:57

"cr" <spam@oz4dik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ud af det. Bortset fra at smide glasset i opvaskmaskinen, hvad gør man

Man tager en vådserviet beregnet til briller, eller en god microfiberklud +
varm udåndingsluft, det burde kunne gøre det.

Mvh. E.M.

Fra :    ab©

Dato : 10-04-07 18:13

"cr" <spam@oz4dik.dk> skrev i en meddelelse

>... jo mere man forsøger at tørre af jo mere leverpostej kommer der ud af
>det....

Jeg plejer at kunne klare mit "leverpostej" med at ånde på glasset og
hurtigt tørre efter med et forvasket viskestykke, når jeg i forvejen har
børstet det værste "sand" af med en lille mårhårs-børste. Gad vide om det
måske kan være på grund af alkoholiseret ånde, at det virker så godt ?

ab©