Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Location i Danmarks navle.. Hampen.
Fra : Martin Vollert

Dato : 30-03-07 18:30

Er der en der kender en god "location" i eller omkring Hampen til et
rockband billed ?. Har en ven som spiller i et band og de skal ha taget
nogle billeder til et CD cover..

På forhånd tak.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 30-03-07 20:29

Martin Vollert <"Mit fornavn"@ertele.dk> wrote:

>Er der en der kender en god "location" i eller omkring Hampen til et
>rockband billed ?. Har en ven som spiller i et band og de skal ha taget
>nogle billeder til et CD cover..
>
>På forhånd tak.

Nu skriver du ikke noget om hvad du ønsker som kulisse til billedet?

Men hvis det er i Hampen i Søhøjlandet, så vil jeg foreslå at i kigger på
Lystrupminde Savværk og miljøet omkring Bryrup Vrads jernbanen.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-04-07 10:54

Ove Kjeldgaard skrev:

> Nu skriver du ikke noget om hvad du ønsker som kulisse til billedet?

Nææ for der er vist ret frit slag.

> Men hvis det er i Hampen i Søhøjlandet, så vil jeg foreslå at i kigger på
> Lystrupminde Savværk og miljøet omkring Bryrup Vrads jernbanen.

Savværket lyder godt takker.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 20:37

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der kender en god "location" i eller omkring Hampen til et
> rockband billed ?. Har en ven som spiller i et band og de skal ha taget
> nogle billeder til et CD cover..
>
> På forhånd tak.

Tja der er da et par muligheder. Hvad med savværket lige syd for? Eller
heden ved Hjøllund? Eller spærfabrikken? eller ham vognmanden ved Hjøllund?
eller nede ved Hampen
sø?

Mvh. Claus Petersen

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-04-07 10:53

Claus Petersen skrev:
> [...]
> heden ved Hjøllund? Eller spærfabrikken? eller ham vognmanden ved Hjøllund?

Savværket kunne lyde som en mulighed, takker.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 21:17

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> wrote in message
> Er der en der kender en god "location" i eller omkring Hampen til et
> rockband billed ?. Har en ven som spiller i et band og de skal ha taget
> nogle billeder til et CD cover..

Som Claus skriver er Hampen sø er godt sted. Især i den ende længst væk fra
parkeringspladsen på højre side af søen, er det et fedt landskab, med en
lidt "moseagtig" stemning.

--
Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-04-07 10:52

Thomas Schreiber skrev:
> [...]
> parkeringspladsen på højre side af søen, er det et fedt landskab, med en

Tak for forslaget.

Fra : Anders Houmark

Dato : 31-03-07 18:54

Martin Vollert" <"Mit fornavn wrote:
> Er der en der kender en god "location"

Du kan stave "location" med et k i stedet for c'et, så bliver det dansk.
Lokation.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 31-03-07 20:17

Anders Houmark wrote:

> Du kan stave "location" med et k i stedet for c'et, så bliver det dansk.
> Lokation.

-på dansk hedder det et "sted"

Bo //

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-03-07 20:32

Bo Bjerre <Bo@fjernes-sarek.dk> skrev :

>-på dansk hedder det et "sted"

Hvad med lokalitet, hvis det skal være noget i retning af
location?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 31-03-07 20:35

Kerim Ellentoft wrote:

> Hvad med lokalitet, hvis det skal være noget i retning af
> location?

Hvis det er til en film, skal det sikkert være "on location" for at
blive rigtigt. Meget danske lokaliteter dur sikkert ikke.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-03-07 20:53

"Erik Olsen DK" <me@privacy.net> skrev :

>Hvis det er til en film, skal det sikkert være "on location" for at
>blive rigtigt. Meget danske lokaliteter dur sikkert ikke.

on location må være = på stedet

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bo Bjerre

Dato : 31-03-07 21:44

Kerim Ellentoft wrote:

> on location må være = på stedet

LIge mie ord. Men hvis man staver fotografiapparat med 'C' (camera), kan
man ikke tage billeder på stedet

Nogen staver det med "ph..."

Bo //

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 01-04-07 09:55

Kerim Ellentoft wrote:

> on location må være = på stedet

Nejnej, det har du misforstået. Det lyder ikke avanceret eller
fremmedartet nok.

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-04-07 10:51

Erik Olsen DK skrev:

> Nejnej, det har du misforstået. Det lyder ikke avanceret eller
> fremmedartet nok.

woouw snak om flueknepperi.

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-04-07 22:45

Bo Bjerre wrote:

> -på dansk hedder det et "sted"
>
> Bo //

Ja det er rigtigt..
Det skal også lige siges, at den eneste grund til at jeg "rettede" var fordi
Martin måske kunne google med lidt mere held..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk