Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lightroom på skærm 2
Fra : MAL

Dato : 28-03-07 07:29

Kan det passe, at man ikke kan få Lightroom 1.0 til at starte op på skærm 2
ved udvidet skrivebord? Andre programmer 'husker', hvilken skærm de sidst
var maksimeret på, men det kan jeg ikke få Lightroom til.

MAL

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 07:45

"MAL" <mikaellaursen @ bpanet.dk> wrote in message
> [...]
> 2 ved udvidet skrivebord? Andre programmer 'husker', hvilken skærm de
> sidst var maksimeret på, men det kan jeg ikke få Lightroom til.

Kan du ikke bare lade være med at køre i fullscreen, og så bare resize LR ud
over begge dine skærme? Denne metode har jeg tidligere brugt i Cubase.

--
Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Karsten Jühne

Dato : 28-03-07 07:58

On Wed, 28 Mar 2007 08:28:30 +0200, MAL wrote:

>Kan det passe, at man ikke kan få Lightroom 1.0 til at starte op på skærm 2
>ved udvidet skrivebord?

Næh, min Lightroom gør det, uden at jeg har gjort noget for at få den
til at gøre det.
--
Mvh. Karsten
Andelsbolig: http://www.lysningen.dk