Er der nogle ProTools 3.2 brugere ??!
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-07-01 19:34

Jeg har haft en bruger i telefonen, som bruger subject, men han har
nogle enkelte småproblemer og ville blive meget glad for lidt
assistance.

Han bor i Storkøbenhavn og da han heller ikke kender til NG, så har han
tilladt mig at poste for ham.

Da jeg absolut intet ved om subject, ville jeg foretrække en direkte
kontakt mellem Morten og en af jer.

Han kan kontaktes på mobil: 28 100 458 eller på mail:

mwittrup@hotmail.com

Han har sagt OK for at poste oplysninger her.

På forhånd tak.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : tom dissing

Dato : 03-07-01 23:22

Hvad er problemet ??
Sp herfra lydkort, drivere, OS, DAE version Ram HD'ere etc.
Generel konfig og generelt hvad er spørgsmålet..
EX hvilke plugs fungerer med 3.2...
Tom@mir.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-07-01 08:23

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Hvad er problemet ??
> Sp herfra lydkort, drivere, OS, DAE version Ram HD'ere etc.
> Generel konfig og generelt hvad er spørgsmålet..
> EX hvilke plugs fungerer med 3.2...
> Tom@mir.dk

Det er et eller andet med noget 32 bit, der mangler - men som sagt jeg
har ikke fis forstand på ProTools, så hvis du er uofficiel københavns
mester, så giv ham et kald.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net