killing søges da vores dejlige gizmo lige ~
Fra : Jette H. Eskildsen

Dato : 05-04-07 06:42

Hejsa jeg er på jagt efter en killing helst han til mine 2 misser her
hjemme. Den må ikke være særlig dyr da jeg lige har ofret 1500 kr på gizmo
til vacination, øremærkning og kasteration, hvilket jeg også vil gøre med
den næste misling jeg finder. Dyr omgang når man ikke nåede at nyde sin
dejlige kat.

Jeg bor ved silkeborg.

J.H. Eskildsen
60656511

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-04-07 11:56

> [...]
> kr på gizmo til vacination, øremærkning og kasteration, hvilket jeg
> også vil gøre med den næste misling jeg finder. Dyr omgang når man

Det gør mig oprigtig ondt, at jeres dejlige kat blev kørt ned.

Har I overvejet tanken om en kattegård (eller måske indhegnet have) ?
Hvis katte får lov til at rende frit rundt er chancen for at blive
kørt ned overordentlig stor, det er der mange her i gruppen der har
måttet sande, og det er bare *så* tragisk at skulle samle sin kat op
på vejen.

Prøv på www.vildkat.dk, der er så mange dejlige misser til en meget
rimelig pris, og der er mange også her fra gruppen der har hentet
deres nye kat der. Der er selvfølgelig også mange forskellige
internater fordelt over hele landet. Prøv at se i telefonbogen. Det
plejer at være normalt med en pris på ca. 500,- kr. for en
internatkat.

God påske.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 05-04-07 15:29

> Tove Krieger skrev:
> Det gør mig oprigtig ondt, at jeres dejlige kat blev kørt ned.

Ditto - min varmeste trøst og medfølelse

> Har I overvejet tanken om en kattegård (eller måske indhegnet have) ?

--- Der er masser af fif at hente på nettet - mange har beskrevet,
hvordan de har gjort, både, hvis man søger på google og på
www.dekatten.com

> [...]
> kørt ned overordentlig stor, det er der mange her i gruppen der har
> måttet sande, og det er bare *så* tragisk at skulle samle sin kat op

Sandt og sørgeligt - jeg har indekatte, jeg har slet ikke nerver til
andet

> Prøv på www.vildkat.dk, der er så mange dejlige misser til en meget
> rimelig pris, og der er mange også her fra gruppen der har hentet
> deres nye kat der.

--- Jeps mig bl a Og det kan jeg kun anbefale! Først og fremmest
fordi jeg synes, at det er en fantastisk god ide, som har givet mig
dejlige Gia skat og plejebarnet Belle, men også fordi jeg har mødt
dejlige mennesker ad den vej - fået gode råd - besøgt skønne katterier -
det kan kun anbefales!

Der er selvfølgelig også mange forskellige
> internater fordelt over hele landet.

Jeg besøgte Kattens Værn på Frb et par gange, fik masser af gode råd og
kattesnak, og det var faktisk dem, der gjorde mig opmærksom på
vildkat.dk - så det vil jeg også råde til, begge dele, altså.

> God påske.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

God påske til jer alle, dejligt med tid hjemme med misserne - evt nye...
Go for it, venner
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette H. Eskildsen

Dato : 06-04-07 07:45

hejsa takker.
fik en dejlig killing ind af døren igår. 12 uger og er en blandingsmis.
hun hedder fiona. var så heldig at hende der havde fundet min kat havde
killinger. mega sød kat.