Katteejerens drøm ?
Fra : Tove Krieger

Dato : 19-03-07 15:00

Ganske smart Der er også en "demo" video:

http://www.catgenie.com/

Er vist kun til salg i USA.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kari Eiffert

Dato : 19-03-07 18:34

> Ganske smart Der er også en "demo" video:

> [...]

Smart smart Tror bare mine katte ville dø af skræk, hvis de så den

Mvh Kari

Fra : Morten Siem

Dato : 19-03-07 20:53

> Kari Eiffert skrev:

> Smart smart Tror bare mine katte ville dø af skræk, hvis de så den
>
> Mvh Kari
> Hej
Jeg synes, mest af alt, apperatet minder om en køkkenmaskine og jeg tror
faktisk ikke, hverken Hera eller Balthazar ville bryde sig om den slags

Med venlig hilsen
Morten Siem
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 23:13

"Morten Siem" <mortensiemKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes, mest af alt, apperatet minder om en køkkenmaskine og jeg tror
> faktisk ikke, hverken Hera eller Balthazar ville bryde sig om den slags

> [...]

Jeg har stadigvæk min gamle littermaid oppe og kører.
Den har altid været sjov for kattene. Ja nye katte spæner ud for at se hvad
der kan larme så meget.
Og de kan lide den, for der er altid en ren bakke.
Nu er det deres reservebakke, for den står aller længst væk fra kattelemen
ud til haven.
Men den bliver brugt, dog ikke så meget som deres anden bakke, en stor
plastik babybadekarbajle Der kan de grave og grave.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-07 18:12

> Ganske smart Der er også en "demo" video:
>
> http://www.catgenie.com/
>
> Er vist kun til salg i USA.

Hmmm... Måske en import af dem kunne være en mulighed for en go'
kræmmermarkedsforretning på et tidspunkt...

Men de ser ud til at bruge ret meget vand, gør de ikke?... Synes måske det
er lovlig åndssvagt at bruge så meget vand på at rense en kattebakke, når
man på et øjeblik kan tømme den med den gammeldags skovl...