M24
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 23-04-07 08:54

Jeg spurgte i oktober om Store M også kaldet M24, men der var ikke nogle som
havde været ude og dykke med den.

Se mere info på:

http://www.m24.nu/

Det fik jeg prøvet her i weekenden på et 2-dags liveaboard til
Ubådsmassakren, og her var hvad jeg oplevede omkring skibet.

Skibet virker større end først antaget og godt vedligeholdt

Opfylder alle krav til (skrap svensk) sø-sikkerhed

Plads til 7 + 2 overnattende gæster i pæne store køjer.

Plads til 12 single eller 9 dobbelt flaske dykkere på dækket

Fint toilet og separat bruserum med masser af varmt vand

Separat kombineret tørre, udstyr og laderum, som med lidt god vilje kan
bruge til at tage dragt på hvis det regner

Alle slags gasser fyldes meget hurtigt og effektivt uden at flytte udstyret

Peter og Eva som ejer og driver båden udgør også besætningen

De udøver en super service

Binder på og af

Fylder gasser

Laver mad og rydder af, og du får ikke selv lov!

Maden er i top og inkl. drikke og sodavand kan købes ombord

De "løber" rundt og hjælper alle med alt muligt, så man næsten får dårlig
samvittighed

Alt forløber hurtigt og smertefrit

Peter har positioner på utrolig mange vrag, også dem der aldrig dykkes på

Som det kan ses af kalender er der uge/weekend ture hver uge, og de er stort
set fuldbooket mange måneder frem, så den er blevet rigtig populær, og det
forstår jeg godt

Og lur mig om der ikke snart kommer en turberetning i "Sportsdykkeren".

/Sune

Fra : jacob

Dato : 23-04-07 15:21

On 23 Apr., 09:54, "Sune Jorgensen" <sune.jorgen...@mail.dk> wrote:
> [...]
> forstår jeg godt
>
> Og lur mig om der ikke snart kommer en turberetning i "Sportsdykkeren".

Det lyder alt sammen meget fedt. Hvad koster herlighederne.

Mvh.
jacob

Fra : Oxe

Dato : 23-04-07 21:38

Hej Sune.

Vi er 6 medlemmer af Piraya Gruppen der, ansporet af Allan Jensens
svar på dit spørgsmål i oktober, var af sted med StoraM i uge 14.

Vi kan kun tilslutte os din beskrivelse, der kan ikke siges nok godt
om det skib og dets ejere.

Det Peter og Eva kan tilbyde er langt ud over det forventelige

Vi er allerede ved at arrangerer vores næste tur med dem.

/Oxe

P.S. priserne står på hjemmesiden.

Fra : Clevin

Dato : 22-05-07 10:35

> Og lur mig om der ikke snart kommer en turberetning i "Sportsdykkeren".

Hej Sune,

Kan du fortælle lidt om ubådsmassakren og turen?

Mvh Clevin