Gekko to Vyper
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-07 22:14

Der findes et lille smart program som gør at Gekkoen melder sog som en
Vyper, så virker den også med Suunto's software. Jeg har brugt det et stykke
tid og det er alletiders.
Man år nøjagtigt de samme informationer ud som fra Vyperen.

Fra : Henrik

Dato : 23-04-07 05:46

On 2007-04-22 23:14:24 +0200, "Klaus Vest" <klaus <snabela> vest.nu> said:

> [...]
> stykke tid og det er alletiders.
> Man år nøjagtigt de samme informationer ud som fra Vyperen.

Link??????

Hvad er det for et program hvor får man det, hvordan virker det???

Du må da fortælle lidt mere..

Henrik

Fra : Henrik Absalon

Dato : 23-04-07 10:19

Tror det er dette program
(http://home.gci.net/~liquidimagephoto/SuuntoTools/Gekko2vyper.zip) fra
denne side http://liquidimagephoto.com/

Har ikke selv prøvet det.

Mvh. Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 10:43

Programmet virker som følger.

Gekkoen kan kan fra fabrikkens side godt kommunikere med en pc. Men
programmet spørger til typen af computer og nægter at kommunikere med en
Gekko. Det lille hacker program flytter en enkelt bit i gekkoen, så den
istedet melder sig som en Vyper hvorefter alt virker perfekt. Man kan til en
hver tid lave Gekkoen om så den igen melder sig som en Gekko, f.eks ved
service og lign.

programmet ligger her :

http://home.gci.net/~liquidimagephoto/Index.htm

man har selvfølgelig brug for et kabel til kommunikationen, man kan evt.
bruge Suunto's kabel, men det er dyrt. Jeg har købt dette i england

http://customidea.com/shop/product_info.php?cPath=21&products_id=99

Klaus