Dykkertur i morgen ?
Fra : UnlimitedCph

Dato : 21-04-07 12:13

Hejsa

Jeg vil ud og dykke i morgen søndag.

Er der nogen der er friske i københavnsområdet ?
Kunne forestille mig en tur til Helsingør evt noget stranddyk,
alternativt hvis der er nogen der har en ide til båddyk, så er jeg
også frisk på det :)

/Flemming

Fra : Henning

Dato : 21-04-07 13:41

http://www.hydrofobia.dk/Calendar/arr.aspx?arr=13

Fra : UnlimitedCph

Dato : 22-04-07 17:49

On 21 Apr., 14:40, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> http://www.hydrofobia.dk/Calendar/arr.aspx?arr=13

Det virkede :)
En hyggelig, impulsiv tur blev det til.
Og 2 dyk mere til loggen, der nu er oppe på 8 dyk, hvor de sidste 4 er
foretaget inden for den sidste uge, efter jeg fik mit OWD certifikat.

Men tak til dem der var med på turen :) (I ved nok hvem I er, hvis I
er her)

/Flemming

Fra : Ruth Kjær

Dato : 04-05-07 06:30

Hej Flemming :)

Ja, det var en rigtig hyggelig tur.

Det lyder til, at du får dykket noget - herligt.

Vi ses måske på Hydrofobia igen :)

De bedste hilsner

Ruth