algoritmer mm
Fra : NI

Dato : 21-04-07 11:23

Er der et sted på nettet hvor jeg kan downloade diverse algoritmer, eller
rettere de forskellige tabeller som er baseret på dem. Ikke mindst er jeg da
interesseret i den nyudstukne fra DSF.

Mvh Niels

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 21-04-07 15:11

"NI" <mail@niiib.dk> skrev i en meddelelse
> Er der et sted på nettet hvor jeg kan downloade diverse algoritmer, eller
> rettere de forskellige tabeller som er baseret på dem. Ikke mindst er jeg
> da interesseret i den nyudstukne fra DSF.

jeg tror ikke du kan downloade den DSF bruger, de har jo brugt penge på at
lave den, der for sælger de den jo.
hvad med at købe den fra DSF, 150,- og så får du noget der et til at tage
med i stedet for en udskrivning.

alternativ kan du jo finde den i DSF teori bøger som billag.

men hvis det ikke skal være den fra DSF kan du finde mange på nettet, det er
bare at google det.

men pas lige lidt på, jeg kan jo sagtens lave en tabel, der giver dig nogle
godt tider og lig den på nettet men det er jo ikke det samme som at du
overlever at bruge den

mvh Morten

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 21-04-07 16:26

On 21 Apr., 12:22, "NI" <m...@niiib.dk> wrote:
> Er der et sted på nettet hvor jeg kan downloade diverse algoritmer, eller
> rettere de forskellige tabeller som er baseret på dem. Ikke mindst er jeg da
> interesseret i den nyudstukne fra DSF.

Hej Niels,

DSF tabel er en Bühlmann og den algoritme kan du finde anvendt i GAP
www.gap-software.com sammen med en RGBM. Endvidere kan du hente v-
planner som benytter VPM algoritmen.

mvh
Jonas

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 23-04-07 08:14

Du finder "alt" om VPM her:
http://www.decompression.org/maiken/VPM/VPM_Program_Site_Map.htm

Du kan hente US Navy Diving Manual her, som indeholder en masse tabeller:
http://www.jj-technique.com/Download/USnavyDivingManual.ZIP
Bemærk det er til elite soldater med trykkammer og medic on-site, så de er
ikke særlig egnet til almindelig sportsdykning men meget interessante at
studere.

/Sune

Fra : N.I.

Dato : 23-04-07 15:49

"Sune Jorgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke særlig egnet til almindelig sportsdykning men meget interessante at

Tak for indslagene,...

Mvh Niels