Besøg trykkammeret på Riget, København D 2~
Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 18-04-07 08:11

hej alle,

vores klub har planlagt en tur til trykkammeret på riget med lidt rund
visning og foredrag.

Det bliver en enestående chance for at få indblik i hvordan det hele virker
hvis en af os skulle komme ud for et "lille" uheld, samt at møde det faste
personale.

Vi skal op på 15 personer og max 25 for at det hele bliver til noget, og det
koster 100,- pp

nu er det så at vi kun er ca 10 fra klubben der pt har meldt på, så hvis der
skulle være nogle der er interasseret, så send mig en mail på
morten(snabel-A)lr-shop.dk
eller send mig en sms eller ring på "to og tyve, fire halvfjers, to og tyve,
fire firs"

senest torsdag den 19.

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Henrik

Dato : 18-04-07 21:15

"Morten Dall Darmer" <mrnews@tiscali.dk> wrote in

> vores klub har planlagt en tur til trykkammeret på riget med lidt rund
> visning og foredrag.

Det er et ganske spændende sted og de ved også om det de snakker om. Vi
var på tur der da vi tog dykkeruddannelsen og det var en helt igennem god
oplevelse.

Hvis folk er interesseret i at læse lidt mere om det, har trykkammeret
"sin egen" hjemmeside: http://www.hbo.rh.dk/

MVH
Henrik