POI over dykkersteder
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 17-04-07 18:16

Hejsa

Jeg kan se at der historisk har været skrevet lidt om POI over
dykkersteder. Der henvises til http://www.tomtom-user.dk hvor der
findes en fra 2003. Den er ikke ratet vildt højt, og jeg gider derfor
ikke spilde penge på den hvis den ikke er noget værd.

Er jeg den eneste der syntes at det kunne være dejligt at få lavet/
have?

Mvh

Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Henrik

Dato : 17-04-07 18:27

Jeg syntes også det kunne være fint med en sådanne POI
(jeg kan godt hjælpe med at lave en POI)

Mvh.

Henrik

Fra : Kent Friis

Dato : 17-04-07 18:38

Den 17 Apr 2007 10:16:29 -0700 skrev Lars Skov-Dethlefsen:
> [...]
> ikke spilde penge på den hvis den ikke er noget værd.
>
> Er jeg den eneste der syntes at det kunne være dejligt at få lavet/

Der blev på et tidspunkt postet links til et par KMZ-filer med vrag-
positioner til visning i Google Earth. Dem burde GPS-Babel nok kunne
konvertere til et POI-format.

Mvh
Kent

Fra : Søren Reinke

Dato : 17-04-07 19:03

Kent Friis wrote:

> Der blev på et tidspunkt postet links til et par KMZ-filer med vrag-
> positioner til visning i Google Earth. Dem burde GPS-Babel nok kunne
> [...]

Jeg har lavet en for Rødehavet, den kan hentes her:
www.xray-mag.com/GoogleEarth/RedSea.kmz eller .kml afhængigt af hvad man
ønsker

Jeg har 2 liggende fra danmark de kan hentes her (har ikke selv lavet dem)
www.xray-mag.com/GoogleEarth/Denmark.kml
www.xray-mag.com/GoogleEarth/Denmark2.kml

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 17-04-07 20:50

Hejsa

> Jeg har 2 liggende fra danmark de kan hentes her (har ikke selv lavet dem)

Lækkert. Min bil er dog ikke så god til at holde vand. Findes der
POI'er til stranddykpositioner?

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen